User Käyttäjä Salasana  

torstai 11.9.2025 / 07:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > divx- ja xvid-leffat videotykissä.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DivX- ja XviD-leffat videotykissä.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mvnet
Member

2 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2004 @ 07:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka hyvälaatuisilta näyttävät DivX- ja XviD-leffat jos niitä katsoo videotykillä. Televisiostahan nuo leffat näyttävät vielä ihan hyvälaatuisilta, kunhan bitrate on jotain 800:n luokkaa tai enemmän. Mutta miten on siis videotykin kanssa? Huomaako siitä paremmin pikselöitymisen, kuin televisiosta. Minulla on 28 tuuman 4:3-televisio ja siinä leffat ovat hyvälaatuisia, mutta mitä sitten jos ostan videotykin? Silloinhan kuva-ala kasvaa melkoisesti joten huononeeko kuvanlaatu?
tennari
Member
_
27. huhtikuuta 2004 @ 07:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan oon ollut tyytyväinen laatuun. Kuvan koko mulla on n. 2 kertaa 1.5 metriä.
mikoko
Newbie
_
6. toukokuuta 2004 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ainakin kaikki näyttää ihan hyvältä, ellei miltein täydelliseltä. Riippuu tietenkin divx:n laadusta, mutta sen ei kannata antaa häiritä jos on hyvä leffa.

Videotykki on kaiken kaikkiaan todella mainio ostos. Olen itse tykästynyt täysin leffojen katseluun tykin kautta.

Mainos
_
__

_
Rattus
Suspended due to non-functional email address
_
7. toukokuuta 2004 @ 03:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä olen myös ollut tyytyväinen DivX/XviD elokuvien katseluun tykin kautta.

Harkitsin pitkään ostanko 32" laajakuva tv:n vai videotykin ja päädyin lopuksi tykin hankkimiseen. Ei ole kaduttanut hetkeäkään!

Pelaaminenkin saa aivan uutta potkua, kun heijastaa kuvan seinälle. :)

- Dixi et animam levavi -
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > divx- ja xvid-leffat videotykissä.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy