Pelikonetta olen kasailemassa, ja itsellä tiedot tietokoneista on aika ohuet. Tarkoitus olisi, että koneella voisi pelailla huoletta uusimpia pelejä, ja ettei ihan heti tarvitsisi päivittää. Osat kuitenkin saisivat mielellään olla sellaiset, että päivittäminen olisi jatkossa mahdollista.
Tällaisen paketin sain aikaan vähän nettiä selaamalla. Olisin kiitollinen jos kokeneemmat antaisitte vähän kommenttia. Löytyykö pullonkauloja, tai onko joku komponentti ylimitoitettu muihin nähden?. Ja ampukaa alas vaan, jos on jotain vikaa:
Onko virtalähde sopivan kokoinen moiseen settiin? Entäs miten ton prossun kanssa, onko toi i5 hyvä ratkaisu, vai pitäisikö laittaa lisää rahaa ja se i7?
Ja olisko se windows 7 sit nykyää sopivin käyttis tommoselle vehkeelle?
Käyttis tuosta paketista uupuu. Ja jos tehokkaampaa haluaa nii se tietysti maksaa lisää. Sun paketin poweri riittää mikä on kanssa tossa mun kasaamassakin
Käyttis tuosta paketista uupuu. Ja jos tehokkaampaa haluaa nii se tietysti maksaa lisää. Sun paketin poweri riittää mikä on kanssa tossa mun kasaamassakin
Ellet ihan noin kovaa näyttistä tarvi, niin ota vaikkapa HD 5770. about 160e ja DX11 jne..