User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 8.6.2025 / 15:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > tehokas miniläppäri
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tehokas miniläppäri
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
haukka7
Newbie
_
4. tammikuuta 2010 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa miniläppäriä (sopii parhaiten käyttötarkoitukseeni). Ja olen päätynyt tuollaiseen 11"-tuumaiseen, josta löytyisi windows 7 ja olisi vähän tehoakin. En ole löytänyt markkinoilta kuin kaksi konetta, jotka sopisivat:
Samsung X120
Acer Ferrari One 200

Acer on yli 100? halvempi, mutta olen huomannut, että se on hieman ristiriitainen merkki.
Eli kaipaisin kommentteja kumpi kannattaisi ostaa, vai kannattaisiko odottaa hieman, että muiltakin merkeiltä tulisi tällaisia malleja markkinoille?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2010 @ 20:40

Member

18 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2010 @ 06:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneissa ei paljon eroa,Acerissa ehkä hitusen parempi näyttis, tuosta celeronista en osaa sanoa onko parempi vai huonompi. Minä olen Ferrariini tyytyväinen ainut miinus on se Ferrarin logo ja punainen väri. :P 24kk takuu on positiivinen homma Samsung:ssa vuodessa hajoaaa läppäri kuin läppäri kovalla käytöllä.

Prosessori | Emolevy | Muistit | Näytönohjain | Kiintolevy | Kotelo | Virtalähde

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2010 @ 06:26

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2010 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miniläppäreistä puhuttaessa sanaa "teho" ei varmaankaan kannata käyttää...
Asukselta löytyy laatukamaa.
Member

18 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2010 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ne kohta on samalla tasolla kun kaikki ''teho'' läppärit. Noi nyt sattuu oleen kuuminta hottia tuossa kokoluokassa. Samaa mieltä olen kyllä ettei kannata ottaa läppäriä jos haluaa TEHOA eli pelata ym. Toi 11' on sopiva koko läppärille. Muita pidän raahattavina. Asukset on tosiaan laatua takuun ja toimivuuden kanssa nimim 2x EeePC omistaneena.

Prosessori | Emolevy | Muistit | Näytönohjain | Kiintolevy | Kotelo | Virtalähde

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2010 @ 19:31

Mainos
_
__

_
Newbie
_
9. tammikuuta 2010 @ 03:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muija kävi omin nokkineensa ostamas sony vaion miniläppärin ja hinta oli n.600?.Käyttixenä windows 7 starter.konees näyttäs olevan tehoo ihan ok,mut toi starter...tarviix enempää sanoakkaan.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > tehokas miniläppäri

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy