User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 02:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > avi elokuvat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
avi elokuvat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pasi83
Newbie
_
6. tammikuuta 2010 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi

minulla on dvd-kotiteatterijärjestelmä malli ht-z320 olen polttanut netistä avi muodossa olevia elokuvia ja tekstitykset olen liittänyt erikseen ja sitten elokuvan ja tekstityksen polttanut levylle kun katson sitä minun soittimella tekstitys näkyy mutta välillä se tekstitys näkyy 3 rivissä välillä tekstityksen välissä on viivoja mitenkä sais silleen että näkys 2 rivissä eikä olis viivoja välissä olenkaan

vastaa pian
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
8. tammikuuta 2010 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tekstityksen logiikan määrää soittimen asetukset. Niitä tuskin pääsee muuttamaan.

P.S. Olisi kiva jos mallin lisäksi mainitsisit valmistajan. Ja tekstiä on todella kettumaista lukea ilman välimerkkejä. Itse olen monesti jättänyt lukematta kokonaan tuollaiset makkaratekstit.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
pasi83
Newbie
_
10. tammikuuta 2010 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi

kun katson alkuperäisiä dvd olokuvia tekstitys näkyy normaalisti kahdessa rivissä. mutta kun katson poltettuja elokuvia jossa on irto tekstit tekstitys näkyy 3 rivissä alhaalla keskellä. mitenkä nuo dvd asetukset pitäs laittaa että ne olis oikein? mistä sais lisää tietoa nuista dvd tekstityksistä?

vastaa pian
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
10. tammikuuta 2010 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Normi DVD levyille tekstitykset on tehty erillailla.
Ne on pikemminkin kuvia joita läntätään kuvan päälle ja siksi ne toimii
DVD soittimesta toiseen samanlailla.

Irtotekstit on tekstitiedostoja joita DVD soitin kirjoittaa ruudulle.
Se miten ne näkyy riippuu soittimen avi tekstitys asetuksista.
Niitä ei sitten välttämättä ole mahdollista muuttaa, mutta katso DVD soittimen ohjekirjasta.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > avi elokuvat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy