User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.11.2025 / 19:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > nerolla polttaminen ei onnistu..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nerolla polttaminen ei onnistu..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
beilis
Junior Member
_
7. tammikuuta 2010 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli nerolla polttaminen ei onnistu millään. Tulee joka kerta että lukuvirheitä sektoreissa ja tulee ton uuden aseman merkki joka on samsung sh-s222L ja näin tapahtuu poltan mä sitten mitä tiedostoja hyvänsä. Vaihdoin hiljain ton uuden dvd aseman niin laitoin vain piuhat kiinni missä ne oli vanhassakin kiinni eli masterissa. Olisiko tarvinnu tehdä mitään boottauksia ym? laitehallinnassa näkyy toi uusi asema ja ei ole mitään kysymysmerkkejä missään. aseman mukana tuli nero 8 ja laitoin sieltä sen filmwaren myös.
Kone on kai tunnistanut aseman kun boottaan f8:lla ja selailen niin on siä ton uuden aseman merkki.
Välillä on ollut niin että kone joka on xp niin luulee mun c ja d asemaa ulkoiseksi tuolla poista laite turvallisesti osiossa,voisko toi johtua järjestelmä virheestä eli auttas että vedän järjestelmän uusix. Tosin nyt ei ole ollut muutamaan päivään tua alhaala. voisiko noi asemat olla neron kanssa tekemisissä? pitääkö toi asema päivittää jotenkin? ainakaan en pysty tekemäänsitä laitehallinnan kautta, koska en tiedä mistä sen päivitys tiedoston saan vai tarviiko tällasta itse tehdä.
Matomies
Suspended due to non-functional email address
_
7. tammikuuta 2010 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli sama mun vanhalla koneella. Ei polttanut nero yhtään mitään.

Lataa DeebBurner, se on hyvä
beilis
Junior Member
_
7. tammikuuta 2010 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Matomies:
Mulla oli sama mun vanhalla koneella. Ei polttanut nero yhtään mitään.

Lataa DeebBurner, se on hyvä
olen koittanu tolla dvd shrink systeemilläkin polttaa mutta ei mitään tulosta....
Member
_
7. tammikuuta 2010 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

On kumma miten vähän saa aikaan,
jos vain lakkaa yrittämästä.
Mainos
_
__

_
Member
_
7. tammikuuta 2010 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD Shrink käyttää automaattisesti imgburnia polttoon:

http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/521885

ImgBurn myös suomen kielisenä...

On kumma miten vähän saa aikaan,
jos vain lakkaa yrittämästä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. tammikuuta 2010 @ 22:21

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > nerolla polttaminen ei onnistu..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy