User Käyttäjä Salasana  

lauantai 17.1.2026 / 11:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain menossa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytönohjain menossa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tortsa
Junior Member
_
12. tammikuuta 2010 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneeni Hp pavilion dv7 1270eo

Näytölle pamahtaa ilmoitus ``Näytönohjain lakkasi toimimasta´´ sit menee näyttö kiinni ja hetken päästä sammuu koko tietokone. Tietokoneen kun käynnistää uudelleen, lukee näytössä jatketaan windowsin käyttöä. Eli eikö se ole silloin mennyt lepotilaan sammuessaan?
Tietokoneen suoritin on ohjelmien käynnistyessä 100% ja hetken päästä se laskee pikkuhiljaa normaaliin. Olen poistanut koneesta kaikki turhat ohjelmat, pelit ja oikeastaan kaikki ohjelmat mitä olen itse asentanut ja en käytä.
Olen tarkistanut koneen päivitetyillä ohjelmilla
AVG Anti-Virus Freellä ja Malwarebytes´ Anti-Malvarella. Puhdasta näytti molemmat. Ja Afterdawnin porukka on katsonut HijackThis login. Siinäkään ei ollut vikaa:/
Nyt luin jostain että vika voisi olla näytönohjaimessa. Tietäisikö kukaan mikä on vialla.
Zardoner
Member
_
12. tammikuuta 2010 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika varmaan näyttis rikki tms. kerta tulee lukemaan että näytönohjain lakkasi toimimasta.
tortsa
Junior Member
_
12. tammikuuta 2010 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aivan mahtavaa. oiskohan ees puol vuotta vanha kone. Kiitoksia tiedosta. Pitää vissiin sit kääntyä takuun puoleen. :D
Onkoha sinulla tietoa että onko tuo joku yleinen ongelma kyseisen tietokoneen kohalla.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain menossa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy