Moi! Mulla on kaksi kovalevyä 1.Levyssä on asemat c ja d. C sisältää windowsin ja turvapuolen D asemassa on kaikenlaisia muita ohjelmia.Tärkein levy 2 jossa osiot E,F ja G E asemaan olen ohjannut omat tiedostot, kun olen joskus menettänyt kaiken winkkarin kaatuessa. Eli siellä on vaikka mitä korvaamatonta. Asema on mennyr järjestelmäpalautuksessa offline tilaa ja tiedosto muoto raw. Laitehallinnassa näkyy kuitenkin ko osio toimivana ja aktiivisena. Mutta ei mitää jakoa avata sitä. Siellä on valokuvia,videoita,musaa ym korvaamatonta. Mitä on tapahtunut ja saanko mitenkään niitä takaisin? Vit.... armottomasti, löytyykö apuja?
Jos ei muu auta ja levyllä on oikeasti todella tärkeätä tietoa, niin löytyy toki yrityksiä jotka pystyvät (eivät tietenkään aina) palauttamaan tuhotut, tai tuhoutuneet tiedostot, myös rikkinäisiltä kovalevyiltä.
Halpaahan tämä lysti ei ole. Taitaa hinnat olla yleensä siinä 1500 euron luokkaa per levy.
Jatkossa on tietenkin hyvä muistaa ne varmuuskopiot.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apek: Jos ei muu auta ja levyllä on oikeasti todella tärkeätä tietoa, niin löytyy toki yrityksiä jotka pystyvät (eivät tietenkään aina) palauttamaan tuhotut, tai tuhoutuneet tiedostot, myös rikkinäisiltä kovalevyiltä.
Halpaahan tämä lysti ei ole. Taitaa hinnat olla yleensä siinä 1500 euron luokkaa per levy.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apek: Jos ei muu auta ja levyllä on oikeasti todella tärkeätä tietoa, niin löytyy toki yrityksiä jotka pystyvät (eivät tietenkään aina) palauttamaan tuhotut, tai tuhoutuneet tiedostot, myös rikkinäisiltä kovalevyiltä.