User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 06:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > muvo t200 jumissa, help
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Muvo T200 jumissa, HELP
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Musiikkiorja
Newbie
_
16. tammikuuta 2010 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omistan Creative Muvo T200 - soittimen ja olen siitä AIVAN riippuvainen. Pari kertaa soitin on mennyt jumiin laittaessani siihen virran päälle. Olen kuitenkin saanut sen elpymään resetoimalla. Yhden kerran olen joutunut formatoimaan masiinan, kun se meni sellaiseksi, että soitti joka kappaleesta muutamia sekunteja alusta ja sitten alkoi toi-toi-toi-toi -toistaa samaa kohtaa. Olen formatoinut sen muistaakseni joskus muutenkin vaan, kun halusin vaihtaa koko sisällön.

Nyt ongelma on tämä: mankeli meni jumiin eilen virran kytkemisessä eikä resetointi siitä pikku aukosta kyljessä auta. Olen kokeillut noin 65 krt - painanut nopeasti ja myös koittanut, että josko pitkä painallus jotain auttaisi. Ei auta, nyyh! Olen koittanut kahdessa koneessa - läppärissä ja desktopissa - mutta kumpikaan ei löydä soitinta. Hain netistä recover - ohjelman, mutta milläs käytät, kun se vaan sanoo, että laitetta ei ole kytketty, vaikka tuossa se jököttää...

Mitä voin tehdä? Voiko MP3:ssa olla virus?
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > muvo t200 jumissa, help

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy