Joo tuota, mulla Asus GTX275 ja siis oli millanen rasitus vaan niin tuuletin pyörii ihan hiljaa, samaa vauhtia koko ajan, äskönkin joutus koneen käynnistää uudelleen kun pelasin ja yhtäkkiä kaikki ihan sekasin ja meni vista basiciksi ja kaikki ikkunat vaan lagas ku siirsi, semmone, jono ikkunoita, kyllä tiedätte mitä tarkotan.
Ja niin mulla tää ohjelmakin Asus smartdoctor ja jos laitan automatic fan ni pyörii vaa iha hiljaa koko ajan ei auta vaikka millanen rasitus lämmöt yli 70 ja ei siltikään hyrrä pyöri, niin pitää käyttää tota ärsyttävää asus smartcoolingia että laitetaan slow, medium, fast ja fastest nopeuksille lämmöt, eli vaikka 50 asteeseen asti menee mediumilla ja siitä eteen päin fastilla jne. Ja se on niin ärsyttävää kun se on tossa rajalla esim 59/60 ni nopeus vaihtuu iha koko ajan, ku pomppaa sillee nopeasta hiljaseen, tosi ärsyttävää. Niin missä saattais olla vika? Mun mielestä alkuaikana tämmöstä onglemaa ei ollu ja piti ottaa toi käyttöön, jotai 2kk ollu näyttis omistuksessa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Säädät ne smartcoolingin lämmöt vaan kunnolla tai pistät manual vaikka 60%. Mulla ei mitään ongelmia oo vielä ollut.
ok, ja Repolainen saa haistaa vitut ja palaa helvetissä
Lainaus:4. Ei solvauksia, rasismia, henkilöön kohdistuvia hyökkäyksiä, kiroilua jne. Hyvät käytöstavat kunniaan!
Tämä on sääntö jonka rikkomista ei hyvällä katsota, kuten ei muidenkaan. Olkoon tämä varoituksena emile_:lle ja kertaalleen huomautuksena Repolaiselle.