olisko toi toimiva laite? osat löytyis hyllyltä ja huomenna meinasin hakee, kannattaisiko tosta jotain muuttaa. budjettia olis tohon 700?. vista ultimate levy löytyy ja 24" näyttö.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 20360: olisko toi toimiva laite? osat löytyis hyllyltä ja huomenenna meinasin hakee, kannattaisiko tosta jotain muuttaa. budjettia olis tohon 700?. vista ultimate levy löytyy ja 24" näyttö.
Ihan hyvältä näyttää, itse tosin muuttaisin pari asiaa.
Sonata III -> Antec Three Hundred & Corsair 400W
320GB F1 -> 500GB F3
Muistit -> 1600MHz (esim. Kingston HyperX, Corsairin XMS3...)
M4A77TD -> M4A785TD-V EVO
Ihan hyvä paketti mun mielestä, mutta ite vaihtaisin kopan Antecin Three Hundrediin ja virtalähteeksi Cougarin 400W hinta ~sama, mutta laatu ainakin virtalähteessä parempi. Tosin Turusta molemmat loppu...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_: Ihan hyvä paketti mun mielestä, mutta ite vaihtaisin kopan Antecin Three Hundrediin ja virtalähteeksi Cougarin 400W hinta ~sama, mutta laatu ainakin virtalähteessä parempi. Tosin Turusta molemmat loppu...
joo, itellä tollane samallainen sonata 3. työkaverin muksulle piti jonkulaine rakentaa ÄKKIÄ =) tietysti. mut tollase ajattelin nopeesti kasata ku palikat löytyi hyllyltä, vähän täytyy sen takia joustaa.