User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 19:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikonetta n.800?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikonetta n.800?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Eez
Newbie
_
24. tammikuuta 2010 @ 22:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, eli olen hankkimassa pelikonetta tuolla 800? budjetilla.
Kone tulisi pääosin wow:n, CoD MW 1&2:n pelailuun.

Ite oon suunnillee tälläistä pakettia katellu, onko tuossa paketissa nyt kaikki tarvittava ja toimiiko osat toistensa kanssa? Kaverin kanssa kokoon tuon ja on jo käyttöjärjestelmä eli sitä en tarvitse.
Voi tietenkin ehdotella eri paketteja ja parannus ehdotuksia nykyiseen pakettiin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. tammikuuta 2010 @ 23:26

maarkuus
Member

1 tuotearvio
_
24. tammikuuta 2010 @ 23:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mie oon tilaamassa tällä viikolla lähes samanlaisen paketin. Taitaa vaan muistit ja kotelo olla erillainen. Ainakin miun paketista on sanottu että mw2 pyörii hyvin joten eiköhän tuollakin :)
Eez
Newbie
_
25. tammikuuta 2010 @ 23:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, tein itse pieniä muutoksia pakettiin joka näyttää nyt tältä http://www.aijaa.com/v.php?i=5639618.jpg
Kaipais vähä muidenki mielipiteitä paketista ja parannus vaihtoehdoista.
Member

4 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2010 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tilasin kokoonpanon jossa saman näyttiksen valmistaja oli kuitenkin Club 3D, Kingstonin muistit, Antec 300 koppa ja 450w virtalähde...
maarkuus
Member

1 tuotearvio
_
26. tammikuuta 2010 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakezon:
Itse tilasin kokoonpanon jossa saman näyttiksen valmistaja oli kuitenkin Club 3D, Kingstonin muistit, Antec 300 koppa ja 450w virtalähde...
Joko kone on tullu ja mitä mieltä oot ollu siitä? :)
Mainos
_
__

_
Member

4 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2010 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei vielä, jimmsistä viikonloppuna tuli tilattua ja kasauskin sielä niin ei hetkeen vielä taida näkyä mutta sitkun tulee voin vähä kertoa kokemuksia :D

Prossu:AMD Phenom II x4 965BE| Emo:Asus M4A785TD-V Evo Näyttis:Club 3D Ati Radeon HD 5770| Muisti:Kingston 2x2gb 1600mhz| Kovalevy:Samsung Spinpoint 500Gb| Virtalähde:650W Corsair
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikonetta n.800?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy