User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 13:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevyn vaihto?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emolevyn vaihto?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Skull94
Newbie
_
1. helmikuuta 2010 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin koneeseeni emolevyn, näytönohjaimen, prosessorin ja muistit ja nyt tarvisin emolevyn asennus ohjeita.

Kertokaa mitkä toimenpiteet minun on suoritettava ja missä järjestyksessä, kun vaihdan emolevyn.
Member
_
1. helmikuuta 2010 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skull94:
Ostin koneeseeni emolevyn, näytönohjaimen, prosessorin ja muistit ja nyt tarvisin emolevyn asennus ohjeita.

Kertokaa mitkä toimenpiteet minun on suoritettava ja missä järjestyksessä, kun vaihdan emolevyn.
Laita prosessori ja muistit emolevyyn ennen kuin heität osat koteloon. Sitten vasta näytönohjain, kun se kumminkin ruuvataan vielä koteloon kiinni.

Intel i7 920 + Scythe Kabuto|Asus P6T SE|Club 3D HD6950|Team Group 3x2gb Elite DDR3|Antec P183|Chieftec 750W|Samsung SH-S222A|Samsung SpinPoint F1 640gb|Samsung 2233RZ
Skull94
Newbie
_
1. helmikuuta 2010 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitin lähinnä ajureiden asennusta sekä windowsin uudelleen asennusta.

Mitkä kaikki ajurit täytyy asentaa ja missä järjetyksessä?

Tapahtuuko järjestelmän uudelleen asennus automaattisesti, jos ei niin missä välissä se tehdään?
Mainos
_
__

_
Member
_
1. helmikuuta 2010 @ 20:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skull94:
Tarkoitin lähinnä ajureiden asennusta sekä windowsin uudelleen asennusta.

Mitkä kaikki ajurit täytyy asentaa ja missä järjetyksessä?

Tapahtuuko järjestelmän uudelleen asennus automaattisesti, jos ei niin missä välissä se tehdään?
Aahaa. Itse olen kyllä kaikki mahdolliset ajurit aina asentanut, milloin missäkin järjestyksessä.

Intel i7 920 + Scythe Kabuto|Asus P6T SE|Club 3D HD6950|Team Group 3x2gb Elite DDR3|Antec P183|Chieftec 750W|Samsung SH-S222A|Samsung SpinPoint F1 640gb|Samsung 2233RZ
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevyn vaihto?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy