User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.11.2025 / 14:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > äänet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Multa hävisi Windowsin äänet, eli kun käynnistän tai sammutan koneen niin ei kuulu sitä Windowsin "pimpelipompeli" ääniä!
On ennenkin näin tapahtunut mut en enää millään muista vaikka olen yrittänyt miten ne saa taas päälle!Kaikki muut äänet pelaa!
Se joka tietää niin oletko ystävällinen ja kerro mulle! Mutta se henkilö joka viimeksi vastasi mun johonkin kyselyyn niin jätä väliin koska haluan asiallisia vastauksia!!

eläkeläinen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2010 @ 20:34

tukis
Suspended due to non-functional email address
_
3. helmikuuta 2010 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Junior Member
_
4. helmikuuta 2010 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tukis:
Kokeile ensin tätä
http://neko.1g.fi/ohje/windowsaudio.html
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tukis:
Kokeile ensin tätä
http://neko.1g.fi/ohje/windowsaudio.html
Ei ollut siellä vikaa, eli se puoli on kunnossa. Kiitos kuitenkin!

eläkeläinen
tukis
Suspended due to non-functional email address
_
4. helmikuuta 2010 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Puuttuuko kaikki äänet vai vain jotkut äänet, kuten käynnistys ja sammutus?
Ohjauspaneelista kohdassa Äänet ja äänilaitteet välilehdeltä Äänet (Windows XP) voi muuttaa Windowsin tapahtumien ääniä.
Senior Member

4 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2010 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä Winukka? Muut äänet toimii?

Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
5. helmikuuta 2010 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki muut äänet toimii paitsi Windowsin äänet esim.kun käynnistän ja sammutan koneen niin ei kuulu ääniä.XP Home Edition on käyttis.Välilehti äänet niin sieltä puuttuu paljon tietoja.
Mä olen jo pitkään ollut kyllästynyt Windowsin jatkuviin ongelmiin joten ostan Macin,kävin juuri katsomassa. MAHTAVA vehje!!!!!!!!!!!!

eläkeläinen
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > äänet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy