User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2025 / 21:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > 1tb'n ulkoista kovoa ostamassa, mikä hyvä merkki??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
1Tb'n ulkoista kovoa ostamassa, mikä hyvä merkki??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
esa_v
Junior Member
_
12. helmikuuta 2010 @ 23:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve arvon tietäjät! :)

Olen siis etsimässä itselleni ulkoista kovalevyä, kooltaan 1 Tb ja hintakatto 100 ?!!
Samsung-merkkistä minulle on kehuttu ja toisena on seagate, joka minulla hyrrää parastakin aikaa sisäisenä.

Mitä mieltä te siis itse olette; Onko nuo äskeiset kaksi parhaimmiston kärjessä, vai löydättekö sen kunnon merkin tuosta seuraavasta kolmen listasta:

LaCie
Iomega
Buffalo

Tässä alla vielä linkki sille sivulle, missä olen yrittänyt päästä ratkaisuun, mutta vaikea tietää, mikä olisi kaikista paras valinta:

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/75398

Toinen asia on, että minua ihmetyttää tuo samsungin ulkoisessa koviksessa oleva nuppi, eikö se siis mene automaattisesti lepotilaan tms? Siis mikä tuon nupin merkitys on? Linkki tuohon kovalevyyn tulee tässä:

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/341687

Kiitoksia vastauksista etukäteen!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. helmikuuta 2010 @ 23:33

Member
_
12. helmikuuta 2010 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

|i7 + HD 5970|
esa_v
Junior Member
_
15. helmikuuta 2010 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arnold69:
No tossa olis ainakin yks: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/HD-CX1.0TU2-EU?t=false
Thanks :) Hyvältä näyttää ja kuullostaa :) Hyvät jatkot sinne!
apek
Member
_
15. helmikuuta 2010 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samsungin Story Station asemat menevät kyllä lepotilaan itsestään. Nuppi on sitä varten, että siitä saa käännettyä virrat päälle ja pois, sekä säädettyä laitteen alaosassa olevan ledinvalon voimakkuutta.

Mutta lepotilaan siis laite menee ilman, että nupista tarvitsee mitään säätää. Laite menee lepotilaan noin 5 minuutin käyttämättömyyden jälkeen. Tarkkaa aikaa en ole katsonut.

Itsellä siis 1 teran Samsung Story Station ja tyytyväinen olen ollut. Ainut mikä häiritsee on juurikin tuo ledi, joka vilkkuu kun dataa luetaan/kirjoitetaan.
candyking
Junior Member

5 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2010 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
No tossa olis ainakin yks: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/HD-CX1.0TU2-EU?t=false

Täytyy tuota sen verran kehua, että on ainakin hiljainen eikä ole parissa kuukaudessa mitään ongelmia aiheuttanut, jouluna sain joten kokemukset ovat vielä toistaiseksi vähäiset..

Itsellä myöskin WD:n teranen kovo ja ei sekään huono vaihtoehto, jos virtalähde menee paskaksi niin voi olla kuitenkin vaikea korvata vanhemmissa malleissa.. Mutta tämä wd:n teranen toiminut vuoden päivät hyvin :)
esa_v
Junior Member
_
15. helmikuuta 2010 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apek:
Samsungin Story Station asemat menevät kyllä lepotilaan itsestään. Nuppi on sitä varten, että siitä saa käännettyä virrat päälle ja pois, sekä säädettyä laitteen alaosassa olevan ledinvalon voimakkuutta.

Mutta lepotilaan siis laite menee ilman, että nupista tarvitsee mitään säätää. Laite menee lepotilaan noin 5 minuutin käyttämättömyyden jälkeen. Tarkkaa aikaa en ole katsonut.

Itsellä siis 1 teran Samsung Story Station ja tyytyväinen olen ollut. Ainut mikä häiritsee on juurikin tuo ledi, joka vilkkuu kun dataa luetaan/kirjoitetaan.
Ok, kiitos tiedosta! Pitää miettiä kumpaakin vaihtoehtoa.
Member

8 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2010 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisätään:
WD ulkoiset kovalevyt ovat ainakin hiljaisia, sammuu tietokoneen mukana kun sammuttaa koneen. Erittäin tyytyväinen.
esa_v
Junior Member
_
15. helmikuuta 2010 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti agent_999:
Lisätään:
WD ulkoiset kovalevyt ovat ainakin hiljaisia, sammuu tietokoneen mukana kun sammuttaa koneen. Erittäin tyytyväinen.
njoo, mie taasen olen lukenut ja kuullut paljon huonoa kyseisestä merkistä. Siksi en lisännyt koko listaan.
Junior Member

3 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2010 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä kanssa pojot WD:lle. 1 Tb Elements löytyy ja tyytyväinen olen ollut.

RatCon
AfterDawn Addict
_
16. helmikuuta 2010 @ 05:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WD:ssä ei ole itsellänikään ollut ongelmaa, kun taas Seagate:sta löytyi bad sectoreita alta viiden vuoden.
iron529
Member
_
16. helmikuuta 2010 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WD:ssä en ole myös itse huomannut mitään ongelmia, WD kovo löytyy koneen sisältä ja ulkoa. Yksi vaihtoehdoista on Elements ja toinen on My book

Ainoa ero on että My Bookissa on tiedonsalaus ja automaattinen varmuuskopiointi. Molempien hinta on alle sen 100e katon

bblen
Member
_
16. helmikuuta 2010 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti esa_v:
Lisätään:
njoo, mie taasen olen lukenut ja kuullut paljon huonoa kyseisestä merkistä. Siksi en lisännyt koko listaan.
WD kovot ovat laadukkaita, yksittäisiä tapauksia löytyy kaikilla merkeillä.
esa_v
Junior Member
_
16. helmikuuta 2010 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bblen:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti esa_v:
Lisätään:
WD kovot ovat laadukkaita, yksittäisiä tapauksia löytyy kaikilla merkeillä.
Buffalo tai samsung, niihin olen päättynyt, eikä se siitä muutu.
Mainos
_
__

_
Member
_
17. helmikuuta 2010 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verbatim.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > 1tb'n ulkoista kovoa ostamassa, mikä hyvä merkki??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy