User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 14.1.2026 / 21:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati radeon x600 tv-out..näkyy sinertävänä??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ati radeon x600 tv-out..näkyy sinertävänä??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
metanolman83
Suspended due to non-functional email address
_
13. helmikuuta 2010 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moro. en oikein tiedä mille osastolle tämä kuuluisi mutta modet siirtää varmaan jos väärä.. eli minulla on n.4 vuotta vanha pakettikone jossa siis näyttis tuo radeon x600 jossa on tv-out liitäntä. olen kytkenyt sen "adapterilla" ihan normi rca:lla televisioon ja homma on toiminut hyvin monta vuotta(katsonut siis elokuvia),mutta nyt kuva tv:stä näkyy sinertävänä ja ehkä enemmän suttuisena eikä elokuvien katsomisesta tule mitään. olen vaihtanut rca johdon ja asentanut uudet ajuritkin näyttikseen mutta ei vaikutusta. osaisiko joku neuvoa??
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati radeon x600 tv-out..näkyy sinertävänä??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy