User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2025 / 15:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ajattelin ostaa uudet luurit---
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ajattelin ostaa uudet luurit---
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

12 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2010 @ 01:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis kysyisin vain mielipidettä näistä

Ainakin mitä arvosteluja luin niin laatuluurit näyttäisi olevan, ja hintataso vaikuttaa hyvältä.

Ja tietysti saa ehdottaa parempia samaan tai alempaan hintaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. helmikuuta 2010 @ 01:04

Member

2 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2010 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole moisista kokemusta. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CSHSSO01 <--- Noista on, ja hyvät on kokemukset. Suosittelen harkitsemaan, ei kovinkaan hintavat.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. helmikuuta 2010 @ 07:58

Senior Member

12 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2010 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti VTS:
Ei ole moisista kokemusta. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CSHSSO01 <--- Noista on, ja hyvät on kokemukset. Suosittelen harkitsemaan, ei kovinkaan hintavat.
Näissähän on siis se "pelikuulokkeiden" ikuinen ongelma. Eli tungetaan yhteen kuppiin useita vähemmän laadukkaita kaiuttimia yhden todella laadukkaan sijaan. Se taas luo muka surround äänen, mikä on aika paksua puhetta. Eli otan mieluummin kuulokkeet joilla myös musiikin kuuntelu ja leffojen katselu on mukavaa, thank you.
Member
_
19. helmikuuta 2010 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 4Rayden2:
Näissähän on siis se "pelikuulokkeiden" ikuinen ongelma. Eli tungetaan yhteen kuppiin useita vähemmän laadukkaita kaiuttimia yhden todella laadukkaan sijaan. Se taas luo muka surround äänen, mikä on aika paksua puhetta. Eli otan mieluummin kuulokkeet joilla myös musiikin kuuntelu ja leffojen katselu on mukavaa, thank you.
Rayden, näytät jotain näistä tietävän, joten osaisitko suositella kuulokkeita lähes pelkkään pelikäyttöön. Sennheiser 555? Pitäisikö noiden lisäksi vielä ostaa erillinen hyvä äänikortti? Nyt käytössä Siberiat, ja tekisi mieli kokeilla tuommosia kunnon stereo-kuulokkeita.

Intel i7 920 + Scythe Kabuto|Asus P6T SE|Club 3D HD6950|Team Group 3x2gb Elite DDR3|Antec P183|Chieftec 750W|Samsung SH-S222A|Samsung SpinPoint F1 640gb|Samsung 2233RZ
Senior Member

12 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2010 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äänikortti ois hyvä olla joku vähän laadukkaampi, mutta hyvät luurit tekee myös aika paljon. Ja jos yleisesti kysytään niin harvempi hd 555:sia testannut ei niitä suosittelisi. Itse en kyseisiä omista, sillä raha on vähän tiukilla, mutta testannut olen, ja on ne vähintäänkin erinomaiset. Testejä löytyy netistä aika paljon että niitä voi konsultoida aika pitkälti.
Member

2 tuotearviota
_
20. helmikuuta 2010 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äänikortti ois hyvä olla joku vähän laadukkaampi, mutta hyvät luurit tekee myös aika paljon. Ja jos yleisesti kysytään niin harvempi hd 555:sia testannut ei niitä suosittelisi. Itse en kyseisiä omista, sillä raha on vähän tiukilla, mutta testannut olen, ja on ne vähintäänkin erinomaiset. Testejä löytyy netistä aika paljon että niitä voi konsultoida aika pitkälti.
Ai, anteeksi. Sähän oon ammattilainen joka tietää selvästi kaikesta kaiken, ja kokemusta monista kuulokkeista on paljon ? Mä sanoin että mulla on hyvä kokemus näistä cyber snipan kuulokkeista. Mikä v*ttu siinä on että tollasia paviaaneja täällä mussuttamassa? Ei mielipidettä saa sanoa ilman että joku finninaama rupee pätemään.
Member
_
20. helmikuuta 2010 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai, anteeksi. Sähän oon ammattilainen joka tietää selvästi kaikesta kaiken, ja kokemusta monista kuulokkeista on paljon ? Mä sanoin että mulla on hyvä kokemus näistä cyber snipan kuulokkeista. Mikä v*ttu siinä on että tollasia paviaaneja täällä mussuttamassa? Ei mielipidettä saa sanoa ilman että joku finninaama rupee pätemään.
On se äkänen...

Intel i7 920 + Scythe Kabuto|Asus P6T SE|Club 3D HD6950|Team Group 3x2gb Elite DDR3|Antec P183|Chieftec 750W|Samsung SH-S222A|Samsung SpinPoint F1 640gb|Samsung 2233RZ
rikse94
Newbie

1 tuotearvio
_
20. helmikuuta 2010 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu mulla on noi sennheiser hd 555 ja en kyllä parempia toistaseks tiedä. Ne on ollu käytössä tommosen 3 vuotta ja kokemusta niistä siis on kertyny. Eli jos vaan on rahaa niin semmoset kantsii hommata.
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
20. helmikuuta 2010 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja milläköhän tavalla 4Rayden2 tän siuhun kohdisti. Sano vaan että ei oo kiinnostunu noista muka surround kuulokkeista ja sie vedät herneen nenään. Ei hyvää päivää...

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
Member
_
20. helmikuuta 2010 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rikse94:
Juu mulla on noi sennheiser hd 555 ja en kyllä parempia toistaseks tiedä. Ne on ollu käytössä tommosen 3 vuotta ja kokemusta niistä siis on kertyny. Eli jos vaan on rahaa niin semmoset kantsii hommata.
Onko sinulla siis erillinen äänikortti koneessa?

Senior Member

12 tuotearviota
_
20. helmikuuta 2010 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin noniin, mutta siis mitään mielipiteitä alkuperäiseen asiaan?
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
22. helmikuuta 2010 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on nuo 555:t + Sound Blaster X-Fi Extreme Music - äänikortti. En ole ihan hirveästi muita kokeillut, mutta parhaat mitä olen ikinä käyttänyt.

1. kone: Core2Duo E4400 @2.9GHz, 8800 GTS, Sonata III, 2GB DDR2, Asus P5K, 500 GB + 500 GB + 1TB, Soundblaster X-Fi, Sennheiser HD-555, Samsung 226BW, Razer Deathadder, Microsoft Sidewinder X6, Noctua NF-S12-1200 x2 + Noctua NH-U12F

2. kone: Athlon X2 4200+, 7900 GT, Codegen halpiskoppa, 1 GB DDR2, Abit KN9S, 250 GB, HP 17"-näyttö, Logitech langaton näppis ja hiiri
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ajattelin ostaa uudet luurit---

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy