User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2025 / 18:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lisää ram muistia!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lisää RAM muistia!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Delicreep
Member

2 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2010 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,

Tässä tuli huomattua että eihän tuo 1GB (958MB) RAM riitä mihinkään peliin (Tai ei ainakaan kaikkiin). Tuli nyt sitten katseltua nuita muistikampoja, löysin 1GB ja ajattelin ostaa sen, mutta taas kun tälläinen aloittelija olen, ajattelin varmistua asiasta ensin kysymällä. Käyköhän tämä koneeseeni: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13784

Kone on pakettikone E-System merkkinen, jossa valmiina 958MB RAMia... Eli onko mulla tuollanen 1GB kampa koneen sisällä, vai onko se jotenkin integroitu? (Avaan koneen koulun jälkeen ja tarkistan)

Huolenaiheena on että on tuo MHz määrä tuossa RAMissa liian iso? CPU-Zlla näkyy Memory kohdassa DRAM Frequency 266.5 MHz. Niin onko tuo 533 MHz liian iso?

Vielä yksi kysymys: Käykö tuo RAM koneeni emolevyyn? Emolevy on Foxconn RC4107MA-S2.

Ja ymmärtääkseni minulla olisi asennuksen jälkeen 2GB RAMia?

Kiitos paljon tulevista vastauksista?
Teemo
Member
_
18. helmikuuta 2010 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Delicreep:
Hei,

Tässä tuli huomattua että eihän tuo 1GB (958MB) RAM riitä mihinkään peliin (Tai ei ainakaan kaikkiin). Tuli nyt sitten katseltua nuita muistikampoja, löysin 1GB ja ajattelin ostaa sen, mutta taas kun tälläinen aloittelija olen, ajattelin varmistua asiasta ensin kysymällä. Käyköhän tämä koneeseeni: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13784

Kone on pakettikone E-System merkkinen, jossa valmiina 958MB RAMia... Eli onko mulla tuollanen 1GB kampa koneen sisällä, vai onko se jotenkin integroitu? (Avaan koneen koulun jälkeen ja tarkistan)

Huolenaiheena on että on tuo MHz määrä tuossa RAMissa liian iso? CPU-Zlla näkyy Memory kohdassa DRAM Frequency 266.5 MHz. Niin onko tuo 533 MHz liian iso?

Vielä yksi kysymys: Käykö tuo RAM koneeni emolevyyn? Emolevy on Foxconn RC4107MA-S2.

Ja ymmärtääkseni minulla olisi asennuksen jälkeen 2GB RAMia?

Kiitos paljon tulevista vastauksista?
Kyllä tuo DDR2 muisti tuohon käy. Eikä se muistien eri nopeus haittaa, se vaan sitten molemmat muistit käy hitaamman muistin nopeudella

E: Tuo linkittämäsi muisti on siis DDR2 joka on oikea mutta tuo linkittämäsi on käsittääksen läppäriin. Elikkäs tässä oikeanlainen mikä koneeseesi sopii http://www.jimmspc-store.fi/tuote/VS1GB533D2%2FEU?t=false

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. helmikuuta 2010 @ 14:02

Member

9 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2010 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro.

Enpä viitsinyt tehdä uutta keskustelua joten jatkan tänne.

http://www.jimmspc-store.fi/tuote/OCZ2G8004GK?t=false Tuollaista ramia olen katsellut. Onko jollakulla kokemusta kyseisistä kapuloista? Kannattaako ostaa? Tulis Windows 7.

Asus P5QL-Pro || C2D E8500 @ 3.60ghz || Asus Radeon HD5770 cucore 1GT || Corsair Dominator 4GT DDR2 1066mhz || Corsair 450w || Samsung F1 SpinPoint 750gt || TerraTec Aureon 5.1 || Logitech Z-5500 || Asus X233H || Windows 7 Ultimate 64-bit

3Dmark06:14919

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. helmikuuta 2010 @ 22:33

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lisää ram muistia!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy