User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 02:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > dvd-soittimen kelkkaongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD-soittimen kelkkaongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
26. helmikuuta 2010 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on tallentava DVD-soitin Panasonic DMR-E55.
Levykelkka ei suostu enää tulemaan ulos, ja näyttöön tulee teksti "SELF CHECK", joka jonkin ajan kuluttua sammuu ja tulee taas uudestaan. Lisäksi soittimesta kuuluu lonksumista, ikäänkuin se yrittäisi työntää levykelkkaa ulos. Soittimessa on levy sisällä.
Mistäköhän tällainen ongelma voi johtua?
AfterDawn Addict
_
26. helmikuuta 2010 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fujivaari:
Levykelkka ei suostu enää tulemaan ulos, ja näyttöön tulee teksti "SELF CHECK", joka jonkin ajan kuluttua sammuu ja tulee taas uudestaan. Lisäksi soittimesta kuuluu lonksumista, ikäänkuin se yrittäisi työntää levykelkkaa ulos. Soittimessa on levy sisällä.
Luultavasti levykelkan lukituksessa jotain hajoamassa,voi myös olla jotain roskaa rattaiden välissä.Myös ne muoviset hammasrattaat voivat olla kuluneet / vioittuneet.

" Celf Sheck " pyytää jotain tarkistamaan,joku este / estää levykelkan avautumisen.??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. helmikuuta 2010 @ 12:53

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
26. helmikuuta 2010 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Kelkan mekanismin vaiheistus on heittänyt häränpyllyä.
aba120 on oikeassa ja korjaaminen voi olla vaikeaa/kallista.
Itse olen moisen operaation tehnyt kerran vastaavassa tilanteessa olleeseen messukoneena käytetylle 17" DVD/töllö -yhdistelmälle, ja kyllä siinä aikaa, tupakkia ja hermoja meni. Se onneksi tuli kuntoon vain rattaiston uudelleenvaiheistuksella.

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Mainos
_
__

_
Junior Member

9 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2010 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fujivaari:
Ittellä oli kans juuri sama ongelma. Halpaa dvd soitinta en viitsinyt korjauttaa. Kalliiksi olisi tullut. Nyt soitin jo osiin purettu :)

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > dvd-soittimen kelkkaongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy