User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.11.2025 / 11:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > miksen voi järjestää tiedostoja niinkuin itse haluan? win 7
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miksen voi järjestää tiedostoja niinkuin itse haluan? win 7
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Locke23
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. helmikuuta 2010 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin eli olen vaikka mitä kokeillut niin en onnistu saamaan tota automaattijärjestystä pois päältä! Raivostuttaa tällane kun en voi itse järjestää tiedostoja niinkuin itse haluan.

Alkaa vähitellen tuntumaan että ois pitäny vaan ostaa vista tän seiskan sijasta, kun tässä on vaikka mitä hirveetä säätämistä että saa toimimaan kunnolla. Ensiksi ongelmia toolbaarin kanssa, kamalan säädön kautta sain sen toimimaan yhtä sujuvasti kuin aikaisemmissa käyttiksissä. Toiseksi ja kolmanneksi ilmeni se etten voi laittaa kansiolle taustakuvaa, ja en pysty edes järjestämään kansion tiedostoja! Raivostuttavaa! En viitsi edes kokeilla sitä toimintoa millä saa nettisivun työpöydän taustakuvaksi (jonka saa siis päivittymään tietyin aikavälein), sillä tämä kone varmaan lentäisi ikkunasta ulos jos sekään ei suostuisi pelaamaan.. Auttakaa!!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > miksen voi järjestää tiedostoja niinkuin itse haluan? win 7

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy