User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 14.1.2026 / 08:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > mitä kannattaisi päivittää?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mitä kannattaisi päivittää?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
xynth
Newbie
_
6. maaliskuuta 2010 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelaan aktiivisesti tietokonepelejä ja sitä myötä koneen osia täytyy muistaa päivitellä. Kaveri ehdotti, että vaihdan näytönohjaimen ja itse olen sitä mieltä, että myös käyttöjärjestelmä pitäisi vaihtaa, jotta saisin käyttöön kaiken muistin. Eli mulla on Windows XP Home, GeForce 9800 GTX, E8400 Intel Core Duo 3.0Ghz ja 4GB RAM. Mulla on säästössä n. 1300e paikkeilla nyt parhaillaan ja tuloja tarpeeksi, joten ehdottakaa optimaalisin ratkaisukeino.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. maaliskuuta 2010 @ 22:40

Shatty
Newbie
_
6. maaliskuuta 2010 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
turhaan alat osaa vaihtamaan jos pelit jota pelaat toimii normaalisti

Intel C2D E6750 @ 2.7ghz | 3GB DDR2 667Mhz | ASUS 5770 HD 1GB CuCore | Intel DG33FBC | Nexus Breeze 400 | 400w Seasonic | Seagate 320gb | Philips 190S | Windows 7 Home Premium 32-bit

Member

5 tuotearviota
_
6. maaliskuuta 2010 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo emo tukee 755 kantaa prossulle joka onjo vanhaa tekniikkaa, mutta E8400 melkeen parhaimpia mitä siihen saa.
Kaikki osat ovat samoilla linjoilla, joten tuosta enään kannata ruveta päivittämään. Melkeen kannattaa hommata kokonaan uusi keskusyksikkö windows 7 pohjalle.

Mitä kannattaisi lähteä katselemaan:
muistit dd3
prossu nelinydin
jne.
varmasti viisammat osaavat neuvoa näissä asioissa.

Asus M4A870TD |1055T + Noctua NH-U12P-SE2 | Sapphire 6950 1GB | 4.0GB DDR3-1333MHz| Fractal Define R3 | Silverstone 500w |Oheislaitteet Samsung B2330HD 23", Logitech Mx518, Microsoft Sidewinder X4
Member
_
6. maaliskuuta 2010 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xynth:
Pelaan aktiivisesti tietokonepelejä ja sitä myötä koneen osia täytyy muistaa päivitellä. Kaveri ehdotti, että vaihdan näytönohjaimen ja itse olen sitä mieltä, että myös käyttöjärjestelmä pitäisi vaihtaa, jotta saisin käyttöön kaiken muistin. Eli mulla on Windows XP Home, GeForce 9800 GTX 256 MB, E8400 Intel Core Duo 3.0Ghz ja 4GB RAM. Mulla on säästössä n. 1300e paikkeilla nyt parhaillaan ja tuloja tarpeeksi, joten ehdottakaa optimaalisin ratkaisukeino.
Mikäs poweri sulla on ja kotelo? kovalevy(t)? cd asema?
xynth
Newbie
_
6. maaliskuuta 2010 @ 22:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aake1:
Pelaan aktiivisesti tietokonepelejä ja sitä myötä koneen osia täytyy muistaa päivitellä. Kaveri ehdotti, että vaihdan näytönohjaimen ja itse olen sitä mieltä, että myös käyttöjärjestelmä pitäisi vaihtaa, jotta saisin käyttöön kaiken muistin. Eli mulla on Windows XP Home, GeForce 9800 GTX 256 MB, E8400 Intel Core Duo 3.0Ghz ja 4GB RAM. Mulla on säästössä n. 1300e paikkeilla nyt parhaillaan ja tuloja tarpeeksi, joten ehdottakaa optimaalisin ratkaisukeino.
Mikäs poweri sulla on ja kotelo? kovalevy(t)? cd asema?
Umm.. Tosta virtalähteestä en tiedä, enkä oikee tiedä mistä näkeekään kun ei ole kuittia nyt missään ellen sitte rupee avaamaan. Kovalevy on teran, perus polttava LG dvd-asema. Jimmspc-storesta ostettu aparaatti v. 2008 8).
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
6. maaliskuuta 2010 @ 23:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Win 7 peliin, ei muuta.
xynth
Newbie
_
6. maaliskuuta 2010 @ 23:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci:
Win 7 peliin, ei muuta.
Joo, sitä oon ajatellu pitkälti. Onko väliä minkä 7 ostaa muistin maximoinnin kannalta?
Senior Member
_
7. maaliskuuta 2010 @ 00:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci:
Win 7 peliin, ei muuta.
Joo, sitä oon ajatellu pitkälti. Onko väliä minkä 7 ostaa muistin maximoinnin kannalta?
Windows 7 64-bittisen ostat niin saat 4GB tai enemmän muistia käyttöösi.
Mainos
_
__

_
Member
_
7. maaliskuuta 2010 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä yks paketti: http://www.aijaa.com/v.php?i=5863684.jpg

Tarviiko tuossa olla jotain muutakin? Vanhasta koneesta saat kovalevyn ja cd-aseman.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > mitä kannattaisi päivittää?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy