User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 10.11.2025 / 08:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows 7 - tuotevarmennus ei toimi??
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows 7 - tuotevarmennus ei toimi??
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Cacomuco
Member
_
7. maaliskuuta 2010 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmana on se, että mulla on uusi kone, jossa windows 7, ja siihen vaihdettiin emolevy. Nyt uuden emolevyn kanssa se herjaa, että käyttöjärjestelmän laillisuuden varmentamiseksi sinun pitää tehdä tuotevarmennus tms. ja antaa se koodi joka tuli koneen mukana. No minähän annan, ja se alkaa varmentaa, mutta se vaan lopettaa sen kesken, eikä asia ratkea mitenkään. Olen yrittänyt 4-5 kertaa, joka kerta sama juttu.

Nyt näytön alreunassa lukee koko ajan, että "windows koontiversio, tämä windows-kopio ei ole aito"...

Laitoin viestin nyt tänne kun en muutakaan osaa.. Ebn edes löytänyt mitään tukipalvelua, joka neuvoisi windows ongelmien kanssa. Eikös microsoftilla ole palvelunumeroa joka olisi sunnuntaisin auki?? Heidän support-numerossaan on vaan viesti, että ollaan avoinna ensi kerran maanantaina.... Onpas vaikeaa :)
Senior Member

5 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2010 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cacomuco:
Eikös microsoftilla ole palvelunumeroa joka olisi sunnuntaisin auki?? Heidän support-numerossaan on vaan viesti, että ollaan avoinna ensi kerran maanantaina.... Onpas vaikeaa :)
Tuoteaktivointi
puh. 0800 770215 (ma-su klo 9-22)
Tuoteaktivointi mm. Windows-, Office- ja Windows Server â??ohjelmistoille.

Kai he noissa auttavat vaikka OEM-lisenssi olisikin. Ja maksua vastaan ainakin tulee neuvoa.
Member

2 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2010 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai sitten vaan hakee aktivointiin crackin, kaikista helpoin ja ilmanen.
Mainos
_
__
 
_
Cacomuco
Member
_
7. maaliskuuta 2010 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dreamlore:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cacomuco:
Eikös microsoftilla ole palvelunumeroa joka olisi sunnuntaisin auki?? Heidän support-numerossaan on vaan viesti, että ollaan avoinna ensi kerran maanantaina.... Onpas vaikeaa :)
Tuoteaktivointi
puh. 0800 770215 (ma-su klo 9-22)
Tuoteaktivointi mm. Windows-, Office- ja Windows Server â??ohjelmistoille.

Kai he noissa auttavat vaikka OEM-lisenssi olisikin. Ja maksua vastaan ainakin tulee neuvoa.
Kiitos paljon Dreamlore, homma hoidettu!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows 7 - tuotevarmennus ei toimi??
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy