Olen etsimässä uutta tietokonetta, ja tarkoitus olisi ostaa osat ja koota itse. Budjetti olisi n. 400 ?, joka ei kuitenkaan sisällä näyttöä tai koteloa. Ehkä vähän voi joustaa ylöspäin, jos on tarvis.
Näytöksi ajattelin BenQ G922HDL 18.5". Ei taida paljoa halvemmalla saada isompaa/parempaa näyttöä...?
En koneen osista ymmärrä hirveästi, konepaketin pystyisin kyllä valitsemaan, mutta saan varmasti tehokkaamman ja toimivamman paketin kun annan "asiantuntijoiden" valita :D. Eli ihan peruskonetta haen, surffailuun, kevyehköön kuvankäsittelyyn ja ohjelmointiin. Ei pelaamiseen. Kovalevyksi riittää ehdottomasti 500gb, ja käyttis on Win 7 (32 tai 64).
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti villev_: Olen etsimässä uutta tietokonetta, ja tarkoitus olisi ostaa osat ja koota itse. Budjetti olisi n. 400 ?, joka ei kuitenkaan sisällä näyttöä tai koteloa. Ehkä vähän voi joustaa ylöspäin, jos on tarvis.
Näytöksi ajattelin BenQ G922HDL 18.5". Ei taida paljoa halvemmalla saada isompaa/parempaa näyttöä...?
En koneen osista ymmärrä hirveästi, konepaketin pystyisin kyllä valitsemaan, mutta saan varmasti tehokkaamman ja toimivamman paketin kun annan "asiantuntijoiden" valita :D. Eli ihan peruskonetta haen, surffailuun, kevyehköön kuvankäsittelyyn ja ohjelmointiin. Ei pelaamiseen. Kovalevyksi riittää ehdottomasti 500gb, ja käyttis on Win 7 (32 tai 64).