User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 17:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > suomalaisia trackereita
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suomalaisia trackereita
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kallio91
Inactive
_
15. maaliskuuta 2010 @ 20:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä sit oikein niitä kutsuja voisi kysellä jos ei missään niitä saa antaa!!
Esim. Finbytes:n,Bitaddict jne...-->
Ei ole ketään sukulaista eikä kaveria missään niissä.
Voisiko joku kertoa neuvoa tähän asiaan???
Senior Member

20 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2010 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin BitAddictin sääntöjen mukaan noita kutsuja ei saa edes antaa tuntemattomille, että sikäli on hankalaa saada kutsua jos ei tunne ketään käyttäjää. Paras odotella "avoimia ovia".
chatboy
Member

6 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2010 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kyllä menisi antamaan mitään kutsuja tuntemattomille, enkä myöskään tutuille/sukulaisille jotka muutenkaan eivät ole hirveästi perillä p2p periaatteista.
Olen aikoinaan antanut eräälle serkulle peräti kaksi kutsua kahteen eri (suomi)paikkaan ja molemmista on kaveri saanut sieltä potkut. "Kuluu paljon sähköä pitää kone turhaan päällä" muka. Ei vaan ymmärrä, että minkä lataat sen myöskin jätät koneelle jaettavaksi eikä silleen, että katsellaan sitä leffaa jonka jlk. tiedosto deletoidaan koneelta, ja taas odotellaan, että joku "tyhmempi" hoitaa uuden julkaisun noukittavaksi.
Jos haluut olla pelkkä hyeena(odottaa, että joku saalistaa saalin puolestasi) niin se ruotsalainen(mikä ja missä maassa se nyt nykään onkaan) trakkeri on kyseisille pedoille sopiva paikka.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2010 @ 21:27

Member
_
21. maaliskuuta 2010 @ 23:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
"Kuluu paljon sähköä pitää kone turhaan päällä" muka.
Sitten pitää hankkii seedbox.

"I just came up with this neat method of encryption. Heres some ciphertext: FHDSIJOYW^&%$*#@OGBUJHKFSYUIRE. Is it strong?"
kallio91
Inactive
_
22. maaliskuuta 2010 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei minnekkään ole ikinä avoimia ovia.
Olin kerran Bitaddictis, oli jääny kaverin koneelle tunnukset ku latasin sille jonkun levyn sieltä. Oli kai hän ladannu mulle sillain että ratet oli päin persettä ja sit sain loppuen lopukssi banned. En itse kerenny lataamaan mitään oikeen ku en kerenny koneelle, mutta nyt olis kiinnostusta alkaa tohon Ware hommaan oikein kunnolla. Piratebayssa olen hieman jo aloitellu, mut se on ihan huono paikka :(
Senior Member

20 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2010 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kallio91:
Olin kerran Bitaddictis, oli jääny kaverin koneelle tunnukset ku latasin sille jonkun levyn sieltä. Oli kai hän ladannu mulle sillain että ratet oli päin persettä ja sit sain loppuen lopukssi banned. En itse kerenny lataamaan mitään oikeen ku en kerenny koneelle, mutta nyt olis kiinnostusta alkaa tohon Ware hommaan oikein kunnolla. Piratebayssa olen hieman jo aloitellu, mut se on ihan huono paikka :(
Itte ainakin bitaddictiin kirjauduin avoimilla ovilla jotka oli about vuosi sitten. Torrentday on ainakin semmoinen mihin saa rekisteröityä vapaasti. Nordic-T.orgissa oli myös ihan kuukauden sisään että pääsi rekkaamaan.
coocie98
Senior Member
_
23. maaliskuuta 2010 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä sit oikein niitä kutsuja voisi kysellä jos ei missään niitä saa antaa!!
Esim. Finbytes:n,Bitaddict jne...-->
Ei ole ketään sukulaista eikä kaveria missään niissä.
Voisiko joku kertoa neuvoa tähän asiaan???
Yksityiset trackerit ovat yksinkertaisesti yksityisiä ja niihin pääsee sisään joko suhteilla, tuurilla tai lurkkaamalla. Rekisteröidy pieniin paikkoihin ja auta niitä kasvamaan omalla panoksellasi. Ulkomaalaisia ja avoimia trackereitä on monia. FileShareFreak on hyvä paikka kerätä vinkkejä harrastukseen.

Olin kerran Bitaddictis, oli jääny kaverin koneelle tunnukset ku latasin sille jonkun levyn sieltä. Oli kai hän ladannu mulle sillain että ratet oli päin persettä ja sit sain loppuen lopukssi banned.
Sinullakin oli selvästi mahdollisuutesi...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. maaliskuuta 2010 @ 09:35

kosander3
Newbie
_
24. huhtikuuta 2010 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://evilinc.info/ ovet auki hetken
matruusi
Newbie
_
9. toukokuuta 2010 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Finvip.org signup auki
Senior Member

23 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2010 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tosiaan vain kokeneille p2p käyttäjille niitä kutsuva vaan jos tunnet hänet. Menin tyhmyyksissäni antamaan yhdelle evolle kutsun BA:han tai kahdelle, ja he itkevät aina kun ratio ei kasva. :D

Olen antanut monelle hyvälle kaverille ja he pitävät konetta auki ja µtorrenttia niin kyllä niitä gigoja tulee monta sataa päivässä hyvällä tuurilla. :)

Jos on saanut yhden mahdollisuuden olla jossain paikassa ja kussut sen huonon ration vuoksi taikka ei ole jaksanut käydä niin minun puolesta niitä ei tarvitakkaan. Finbytes <3. Kutsuja ei sitten heru minulta mihinkään torrentti paikkaan että turha on edes kysyä.

Absolutismi on alkoholiongelma.
Mainos
_
__

_
Euphemos
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2010 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti matruusi:
Finvip.org signup auki

Sama homma oli viimeksikin (maaliskuussa), kun rahavirrat palvelinmaksujen kattamiseksi näyttivät olevan tyrehtymään päin...

"You can“t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > suomalaisia trackereita

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy