User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 14.1.2026 / 21:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > nvidia geforce gts 240
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nVidia GeForce GTS 240
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
SpuMeX
Suspended due to non-functional email address
_
21. maaliskuuta 2010 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkä tähän en löytänyt ketjua, joten päätimpä tehä sen sitte ite.

Niin, pelaako tolla sulavasti?

Peleinä lähinnä CS:Source, (mahdollisesti) myös JustCause 2 ja ModernWarfare 2.

Kiitos, ja kuulemiin...

SpuMeX - So CaLLeD "CSS Peluri" ;DD

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2010 @ 15:32

alakoo
Member

8 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2010 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuen muusta kokoonpanostasi...
CS:S sujuvasti
JC 2 matalilla asetuksilla
MW 2 tökkien matalilla asetuksilla

Tämä nyt ihan heittona kun en muuta kokoonpanoasi tiedä.
RatCon
AfterDawn Addict
_
21. maaliskuuta 2010 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse menisin suoraan GTS250 kortin puolelle, hintaeroa ei synny niin hirveästi.
http://www.multitronic.fi/showprod.php?p...S25N2F51SPB&b=1
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2010 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alakoo:

No MW2 on kyllä niin kevyt että pitäis pyöriä enemmänkin medium-high akselilla. JustCause 2 on kyllä sitten raskaamman luokan peli.

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
SpuMeX
_
22. maaliskuuta 2010 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kokki99:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alakoo:

No MW2 on kyllä niin kevyt että pitäis pyöriä enemmänkin medium-high akselilla. JustCause 2 on kyllä sitten raskaamman luokan peli.
No laitampa tänne sitte ton lopullisen kokoonpanon, vaikka nyt menee vähän offtopic.
Tällästä oon ajatellu.

Niin, pyöriikö tolla kokoonpanolla noi kyseiset pelit sulavasti tai suhtkoht. sulavasti?

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2010 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pyörii, mutta älä osta pakettia konetta. kokoomalla samalla rahalla parempi ja yksilöllisempi

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
RatCon
AfterDawn Addict
_
22. maaliskuuta 2010 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SpuMeX:

Niin, pyöriikö tolla kokoonpanolla noi kyseiset pelit sulavasti tai suhtkoht. sulavasti?

Mä nyt tein mahdollisimman samantyyppisen kokoonpanon jimmssin listoilta omin muutoksin.
Tässä siis hieman havaintoa siitä mitä voittaa kun itse ostaa osat ja kassaa koneen itse.

Pakettikeen emolevyä ja prossua ei mainittu, joten valitsin itse suht hyvät sellaiset. Prossu ei siis ole kaikkein halvin i5 sarjalainen. Muistia tässä koneessa on vain 4gb pakettikoneen 8gb sijaan. Kovalevy on myös puolet pienempi. Minun paketissa Dual-Layer DVD-asema, pakettikoneessa Blu-Ray. Jos näiden muutosten jälkeen hinta on sama, niin rupeaa kyllä epäilyttämään tuon pakettikoneen prossu että mikä se on. Onhan toki itselläni kalliimpi kotelo, mutta silti hintaeroa nyt säästyy jossakin.

Yksi mikä jää jäljelle, on laatu. Gigantin koneet ovat luultavasti kasattu halvimpien markkinoilla olevien osien varaan. Tätä tuotelistaa kasatessani olin varma, että jimmsistä saadaan kaikinpuolin parempi ratkaisu. Vaikka vielä ehkä kallistuisin tuon minun pakettini puolelle, avasi tämä silti mielenkiintoisia ajatuksia pakettikoneita kohtaan.

EDIT:
Eikun kappas, prosessori on siis molemmissa kokoonpanoissa sama. Pakettikoneen emolevy myöskin P55 sarjaa. Kiintolevy 5400rpm, muistin nopeus 1333mhz mitä aluksi epäilin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2010 @ 16:47

leffa1
Member
_
22. maaliskuuta 2010 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla pyörii mw2 ja cod4 täydellä grafiikka asetuksilla ilman lagittelua

AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10

SpuMeX
_
22. maaliskuuta 2010 @ 19:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SpuMeX:

Mä nyt tein mahdollisimman samantyyppisen kokoonpanon jimmssin listoilta omin muutoksin.
Tässä siis hieman havaintoa siitä mitä voittaa kun itse ostaa osat ja kassaa koneen itse.

Pakettikeen emolevyä ja prossua ei mainittu, joten valitsin itse suht hyvät sellaiset. Prossu ei siis ole kaikkein halvin i5 sarjalainen. Muistia tässä koneessa on vain 4gb pakettikoneen 8gb sijaan. Kovalevy on myös puolet pienempi. Minun paketissa Dual-Layer DVD-asema, pakettikoneessa Blu-Ray. Jos näiden muutosten jälkeen hinta on sama, niin rupeaa kyllä epäilyttämään tuon pakettikoneen prossu että mikä se on. Onhan toki itselläni kalliimpi kotelo, mutta silti hintaeroa nyt säästyy jossakin.

Yksi mikä jää jäljelle, on laatu. Gigantin koneet ovat luultavasti kasattu halvimpien markkinoilla olevien osien varaan. Tätä tuotelistaa kasatessani olin varma, että jimmsistä saadaan kaikinpuolin parempi ratkaisu. Vaikka vielä ehkä kallistuisin tuon minun pakettini puolelle, avasi tämä silti mielenkiintoisia ajatuksia pakettikoneita kohtaan.

EDIT:
Eikun kappas, prosessori on siis molemmissa kokoonpanoissa sama. Pakettikoneen emolevy myöskin P55 sarjaa. Kiintolevy 5400rpm, muistin nopeus 1333mhz mitä aluksi epäilin.
Joo, voishan tota kasauttamista miettiä viellä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leffa1:
mulla pyörii mw2 ja cod4 täydellä grafiikka asetuksilla ilman lagittelua
Mites toi liittys tähän topiciin?

EDIT:

Mites tää paketti? Jos toho laittas viel käyttiksen päälle, olis hinta joku 700~ e.

4GB 1333MHZ DDR3 NON-ECC CL9 DIMM KIT
94.10EUR

Phenom II X4 955BE/AM3 3.20GHz 8MB-L2L3
149.90EUR

WD CAVIAR 500GB SATA2 7200RPM 16MB
43.00EUR

XFX HD 4870 PCIE 750M 1GB 2X DL DVI-I+TV
138.80EUR

Antec Three Hundred Ultimate Gamer Case
49.90EUR

CHIEFTEC PSU ATX 450W PFC 12CM 27DB
49.40EUR

ASUS AM3 AMD770 DDR3 SATA2 8-CH GLAN
83.90EUR

Komponenttien kasaus ilman ohjelmien asennusta
25.00EUR

LG DVDRW 22X BLACK BULK SATA LG DVDRW 22X BLACK BULK SATA

Yhteensä:633.2?

EDIT2:

Menee kyl nyt aika offtopic...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2010 @ 19:58

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2010 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No se antaa vähän osviittaa miten kevyt peli on kyseessä.

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > nvidia geforce gts 240

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy