User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 08:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone 500-800e
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi Kone 500-800e
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
SpuMeX
Suspended due to non-functional email address
_
21. maaliskuuta 2010 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei

Koneella eipä tule paljoa muuta tehtyä kun netissä surffailua, ja pelien pelailua(CS:Source tms.)

Mielellään paketti kone.

Tässä yksi jota olen katsonut.

Kiitos ja kuulemiin...

SpuMeX - So CaLLeD "CSS Peluri" ;DD

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2010 @ 20:00

AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2010 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
saat tuolla hinalla kasattua paremman koneen itse, esim et välttämättä tarvitse 8 gigaa keskusmuistia jos aiot pelkästään pelata ja tuossa koneessa on jo hidas kovalevykin, tässä samaan hintaan parempi jos et halua itse kasata http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-BG-CORE5?t=false

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
SpuMeX
Suspended due to non-functional email address
_
21. maaliskuuta 2010 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi:
saat tuolla hinalla kasattua paremman koneen itse, esim et välttämättä tarvitse 8 gigaa keskusmuistia jos aiot pelkästään pelata ja tuossa koneessa on jo hidas kovalevykin, tässä samaan hintaan parempi jos et halua itse kasata http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-BG-CORE5?t=false
Tuossa paketissa ei ole käyttöjärjestelmää, mikä tekee siitä liian kalliin. Muutenkin hintaa tuolla on 100e liian paljon.

SpuMeX - So CaLLeD "CSS Peluri" ;DD

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2010 @ 19:58

Member

6 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2010 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
21. maaliskuuta 2010 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä paketti tuohon 800? hintaan: http://img180.imageshack.us/img180/4696/os803.png
Mukana tulee käyttöjärjestelmä ja tietokone kasataan liikkeessä. Tehoakin löytyy hieman enemmän kuin tuosta lapstoren paketista ja päivitettävyys on parempi emolevyn DDR3 tuen takia. Ja itse valittuihin osiin voi luottaa enemmän esimerkkinä tuo maxcuben virtalähde, mikä ei ole läheskään yhtä luotettava kuin silverstonen uusimmalla atx 2.3 standardilla oleva virtalähde.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone 500-800e

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy