User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.12.2025 / 23:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > joo hei kertokaas mulle kevyitä pelejä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Joo hei kertokaas mulle kevyitä pelejä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Apuvamies
Suspended due to non-functional email address
_
21. maaliskuuta 2010 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii ku mulla on muistitikku ja koulu, mutta koulussa on tylsää välituntisin joten menen sinne pelailemaan, laittakaa listaa hyvistä ja kevyistä peleistä esim Midtown Madness 2 joka on kanssa muistitikulla, en itse keksi mitä pelejä voisi "ostaa" ja laittaa tikulle

SIIS EI TÄSTÄ TUU TAAS YHTÄÄN MITÄÄN
Senior Member

20 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2010 @ 19:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olis kiva saada oma koulu :) (hehhehhee) Voisin suositella jotain Wormsia tai lieroa. Motocross Madness on myös kova peli. Mites joku non-steam CS 1.6? Tietty riippuu siitä, miten iso tikku on ja millaisella koneella pelaat. GTA 3/Vice city voi myös pyöriä jollain vanhemmalla koneella. Myös Elastomania olis yks.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2010 @ 19:57

Senior Member
_
22. maaliskuuta 2010 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
N
GeneRally
Jos onnistut vielä hommaamaan WinUAE-Amiga emulaattorin, niin Lemmings 2 ja Cannon Fodder 2 ovat kovia pelejä.

thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
24. maaliskuuta 2010 @ 07:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
bridge builder/pontifex sarja =)

i7 920|6gb patriot viper 1600MHZ|HD4890|corsair tx750|20cm
Member

8 tuotearviota
_
24. maaliskuuta 2010 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Little Fighter 2 on hyvä peli. Myös Generally on hyvä, kevyt ja ilmainen peli.

Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600
Senior Member

23 tuotearviota
_
24. maaliskuuta 2010 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
SNES/Genesis emulaattorit ja niille pelit, googlettamalla löydät:)
C64 emulaattori, hieman retrompaa menoa, tarvinnee hieman tsiigailla ohjeita että saa pelit pelaamaan..

PC peleistä:
WarCraft 1 & 2
StarCraft
Command & Conquer 95 (toimii parhaiten Win 95-98:ssa, mutta myös XP:ssä, Vistalla en saanut pelittämään ja seiskalla en ole vielä kokeillut)
C&C Red Alert
Age Of Empires

Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless
Apuvamies
_
25. maaliskuuta 2010 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tota joo unohdin kertoo et muisti tikku on 16Gt mutta siin o jäljel enää joku 4Gt, siel on WarCraft3, Midtown Madess 2, Turck Simulator, Cube 2 ja ja...hmm...ei varmaa muita, mutta kiitoksia noista, valitsin muutamia. Laittakaa ihmeessä lisää pelejä tulemaan jos mielee tulee, btw tykkään ajo, räiskintä ja stradegia peleistä nii ku näkyy ^^

Koneessa on Windows Xp

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
25. maaliskuuta 2010 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Spela lite DotA.
_ont__
Member
_
30. maaliskuuta 2010 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Apuvamies:
Nii ku mulla on muistitikku ja koulu, mutta koulussa on tylsää välituntisin joten menen sinne pelailemaan, laittakaa listaa hyvistä ja kevyistä peleistä esim Midtown Madness 2 joka on kanssa muistitikulla, en itse keksi mitä pelejä voisi "ostaa" ja laittaa tikulle
Omalla koululla on cs 1.6 ja ja WoW. Yks tosi hyvä on Plants Vs Zombies ja Peggle.
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2010 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
King of Fighter on hyvä vaihtoehto.

The Lucky: Name tells everything ;)

"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
Junior Member
_
4. huhtikuuta 2010 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen pelaillu Box Worldia ei siis mitään räiskintää...

Alle megasia
Apuvamies
_
5. huhtikuuta 2010 @ 22:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"ostin" (latasin) GTA San Andreaksen "kaupasta" (netistä) "rahalla" (torrentilla), mutta silti etin viel jotain peliä, siis hyvää, esim alussa oli toi Little Fighter peli. vaikka se on vanha nii silti se on hyvä eli laittakaa jotai pelejejä, niide ei tarvi olla vanhojakaa kunhan ne saa vaan "kaupasta" (netistä) XD

Member

8 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2010 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Apuvamies:
laittakaa jotai pelejejä, niide ei tarvi olla vanhojakaa kunhan ne saa vaan "kaupasta" (netistä) XD
Mihin me ne pelit laitetaan? Ja eiköhän lähes kaikki pelit saa laittomasti netistä.

Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600
Junior Member

9 tuotearviota
_
8. huhtikuuta 2010 @ 01:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Little Fighter 4 turbo

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
8. huhtikuuta 2010 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
X-moto
Mainos
_
__

_
Senior Member

8 tuotearviota
_
8. huhtikuuta 2010 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Diablo 2 & fallout 2 suosittelen

*AMD Athlon 64 X2 7850BE* *2GB DDR2 667MHz* *Radeon HD4670,512M* *M2N68 plus* *160GB & 250GB lätyt* *LG FLATRON W2242S 22"* *Windows ÄksPee*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. huhtikuuta 2010 @ 15:44

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > joo hei kertokaas mulle kevyitä pelejä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy