User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.12.2025 / 09:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wow ongelma liittyen kirjautumiseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WoW ongelma liittyen kirjautumiseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mina_vaan
Junior Member

2 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2010 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joka kerta kun kirjaudun wowiin ukollani saan nähdä sekunnin ajan missä olen, mutta kirjaudun automaattisesti, VÄLITTÖMÄSTI ulos ja saan viestin "You have been disconnected from the server" mikäs avuksi? [anteeksi! tämä olikin vain tilapäinen wowin kenkkuilu!]

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. maaliskuuta 2010 @ 10:47

Jeppis29
Newbie
_
29. maaliskuuta 2010 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mulla oli sama ongelma ja tiedän siihen ehkä ratkaisun . VAIHA SALASANAS HETI KUN LUET TÄN !! mulla oli sama juttu eilen ja nyt sitte viime yönä acco haksattii ja kaikki läks. ja olen scannannnu koneen Ad awarel , AVG Anti viruksel , Zonealarmil ja troijan removerilla tuloksetta. joten en tiiä mistä on kyse(joko ihan tulen uusi troijalainen tai jotain) mutta tolleen se mullakii alko joten vaiha se salasanas

Jeppis vaan
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wow ongelma liittyen kirjautumiseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy