|
Uusi Kone Tällä Kertaa Itelle :D
|
|
|
Nord123
Newbie
|
29. maaliskuuta 2010 @ 20:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
29. maaliskuuta 2010 @ 21:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
Nord123
Newbie
|
29. maaliskuuta 2010 @ 21:08 |
Linkki tähän viestiin
|
miks ei tää konepaketti oo ees tarkottu rankkaan pelailuu/käyttöö ja aijon ehkä netissä surffaailla ja pelata jotain esim bioshock 1 kaltasia pelejä
|
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
29. maaliskuuta 2010 @ 21:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nord123: miks ei tää konepaketti oo ees tarkottu rankkaan pelailuu/käyttöö ja aijon ehkä netissä surffaailla ja pelata jotain esim bioshock 1 kaltasia pelejä
Koska DDR2:ssa ei ole järkeä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. maaliskuuta 2010 @ 21:19
|
Moderator
6 tuotearviota
|
29. maaliskuuta 2010 @ 21:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nord123: miks ei tää konepaketti oo ees tarkottu rankkaan pelailuu/käyttöö ja aijon ehkä netissä surffaailla ja pelata jotain esim bioshock 1 kaltasia pelejä
Ehkä paras perustelu, jonka olen koskaan kuullut.
DDR3-emo ja -muistit eivät ole montaa kymppiä kalliimmat, ja samalla emo on AM3-kannalla, joka on tulevaisuuden prosessorihankintojen kannalta parempi.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
29. maaliskuuta 2010 @ 21:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nord123: miks ei tää konepaketti oo ees tarkottu rankkaan pelailuu/käyttöö ja aijon ehkä netissä surffaailla ja pelata jotain esim bioshock 1 kaltasia pelejä
Ehkä paras perustelu, jonka olen koskaan kuullut.
DDR3-emo ja -muistit eivät ole montaa kymppiä kalliimmat, ja samalla emo on AM3-kannalla, joka on tulevaisuuden prosessorihankintojen kannalta parempi.
Eipä taida olla edes kymppejä kalliimmat, puhutaan euroista.
|
|
Nord123
Newbie
|
30. maaliskuuta 2010 @ 15:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
okei..... mutta onko tuo mun paketti niinkuin noin sopiva?
|
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
30. maaliskuuta 2010 @ 17:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nord123: okei..... mutta onko tuo mun paketti niinkuin noin sopiva?
Muuten on, emo ja muistit vaan vaihtoon.
|
|
Nord123
Newbie
|
30. maaliskuuta 2010 @ 20:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
Nord123
Newbie
|
30. maaliskuuta 2010 @ 20:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. maaliskuuta 2010 @ 20:53
|
|
Mainos
|
  |
|
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
30. maaliskuuta 2010 @ 22:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kovo on hyvä. Muistiksi yksi tai kaksi 2 gigan kampaa.
|