Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Siksi en voi allekirjoittaa väitettä "liian suuret hertsit kammassa = ei toimi".
Siis on pakko harata vastaan kuin lapset hiekkalaatikolla ?
Ensinnäkin, vihjasin jo että antaa olla.
Toiseksi, en sanonut että asia on juuri niin että "liian isot hertzit = ei toimi". Huomasitko maininnat "ollut tilanteessa", "aika vanhasta raudasta kyllä puhutaan", sekä tärkeimpänä " joskus kauan sitten törmännyt tilanteeseen, jossa liian suurilla hertzeillä olevat muistit eivät skulaa tietyillä emoilla" ?
Jos et ymmärtänyt, niin en ole asiaa kiveen hakannut. Tämä tilanne on käynyt vanhalla koneella, 533 väyläisellä Pentium 4 mallin koneella vuodelta keppi ja keihäs.
Pitää vielä vääntää rautakangesta vai joko riittää ?
Ihan oikeasti, anna olla. Itse en kommentoi asiasta enää.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mestari: Esim. jompikumpi näistä olisi passeli tähän koneeseen?
Tuo alemman linkin muistit ovat ihan ihan passeli setti, käyvät hyvin.
Vielä tässä hämmennän tätä soppaa, koittakaa kestäkää :) Joo, netistä löysin tosiaan 333mhz Hyper X kampoja (ihmetyttää miten oon joskus sellasta ostanu, vaikka emolevyn kotisivuilla lukee, että tukee 667mhz ylöspäin...)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mestari: Vielä tässä hämmennän tätä soppaa, koittakaa kestäkää :) Joo, netistä löysin tosiaan 333mhz Hyper X kampoja (ihmetyttää miten oon joskus sellasta ostanu, vaikka emolevyn kotisivuilla lukee, että tukee 667mhz ylöspäin...)