User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 19:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > naapurin nitkun höpinät nauhalle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Naapurin nitkun höpinät nauhalle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
4. huhtikuuta 2010 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haluan kuvata naapurini arkitoimia ja tiedustelen millaista kameraa ja muistikorttia mun kannattais käyttää. Trakoitus ois saada jotai 12 h kerralla ääniteettyä ennen muistokortin vaihtoa.

Tiedän että teet hallinnoitsemassasi asunnossa, jotain sellaista josta minun tulisi olla tietoinen. SALAKUUNTELEN SUA ETKÄ VOI SILLE MITÄÄN !
Moderator

6 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2010 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yksityisyyden suojaan mä ensimmäiseksi tutustuisin.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2010 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti UteliasCP:
Haluan kuvata naapurini arkitoimia ja tiedustelen millaista kameraa ja muistikorttia mun kannattais käyttää.

Koska minä saatan olla sinun naapurisi niin turha kuvitella että rupeaisin sinua tuossa asiassa neuvomaan.
sepi666
Newbie
_
4. huhtikuuta 2010 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä hemmetti siinä on kun kysyy jotain, ja sit vaa aina vittuillaan ja vedotaan asiattomuuteen, eikä kysmykseen saada asiallisia vastauksia?!?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2010 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sepi666:
Mikä hemmetti siinä on kun kysyy jotain, ja sit vaa aina vittuillaan ja vedotaan asiattomuuteen, eikä kysmykseen saada asiallisia vastauksia?!?

Eikö se niin ole tässä maailmassa että ""Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan."
Eli jos kysyy asiattomia niin on turha odottaa paljon muuta kuin asiattomia vastauksia.

Vai onko täällä muka joku velvollisuus vääntää rautalangasta vastauksia jopa silloin kun kysyjä selvästi osoittaa haluavansa neuvoja jotta voisi rikkoa lakia?
Mainos
_
__

_
Moderator

7 tuotearviota
_
6. huhtikuuta 2010 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja lukkoon, naapuri ei mahdollisesti tykkää stalkkereista.

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > naapurin nitkun höpinät nauhalle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy