Olen tässä jo pidemmän aikaa harkinnut uuden pelikoneen ostamista kun tämä nykyinen on jo niin auttamattoman vanhentunut. Erään firman sivuilla olen yrittänyt kasata sellaista konetta, jolla pyörisi nykyajan, sekä parin vuoden päähän tulevaisuuteen kaikki pelit ilman ylimääräistä hampaiden kiristelyä.
Tästä rungosta olen siis lähtenyt pakettiani muokkaamaan: link
Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Home Premium 64 bit FI
Hintaa yhteensä kahden vuoden takuulla koko paketille tulee: 1459.05?
Elikkä kysymys kuuluu: Kuinka hyvä hinta/laatusuhde tällä paketilla on, onko tämä toimiva kokoonpano ja pärjääkö tällä paketilla jonkun matkaa tulevaisuuteenkin vai onko jotain otettava uusiksi ?
AMD ja Intel eivät eroa peleissä paljoa, mutta muussa käytössä (tiedostojen purku ym.) Intel vie AMD:tä kuin "litran mittaa" :)
Tosin SSD asema AMD kokoonpanossa vauhdittaa ohjelmien ja pelien latausta huomattavasti eli isona plussana se.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fouli: Hei vain !
Olen tässä jo pidemmän aikaa harkinnut uuden pelikoneen ostamista kun tämä nykyinen on jo niin auttamattoman vanhentunut. Erään firman sivuilla olen yrittänyt kasata sellaista konetta, jolla pyörisi nykyajan, sekä parin vuoden päähän tulevaisuuteen kaikki pelit ilman ylimääräistä hampaiden kiristelyä.
Elikkä kysymys kuuluu: Kuinka hyvä hinta/laatusuhde tällä paketilla on, onko tämä toimiva kokoonpano ja pärjääkö tällä paketilla jonkun matkaa tulevaisuuteenkin vai onko jotain otettava uusiksi ?
Xilencen poweri on roskaa ja hinnassa on ilmaa paljon. Sn1p3d:n paketti on ihan hyvä.
Näyttö: BenQ 24" Wide LED G2420HDBL ostettu 2.3.2010 Jimm'sistä takuu 3 vuotta.
Muistit: Mushkin 4GB DDR3 1600MHz
Emolevy: Asus P7P55D takuu 3 vuotta
Kotelo: Fractal Design Define R2 Titanium Grey takuu 1 vuosi
Näytönohjain: XFX Ati Radeon HD 5870 XT takuu 2 vuotta
Prosessori: Intel Core i7 860 takuu 3 vuotta
Virtalähde: Corsair650W 650HX takuu 7 vuotta
DVD asema: Optiarc DVD+-RW DL 24x takuu 2 vuotta
Prosessorijäähdytin: Noctua NH-U12P SE2 takuu 6 vuotta
Kiintolevy: Wstern Digital 1 TB Caviar Green takuu 3 vuotta
Näppäimistö: Mad Catz Saitek Eclipse 3 takuu 1 vuosi
Kaikki yllä olevat ostettu Jimm'sistä 3.2.2010... Kuitit löytyy sekä näyttöön että muihin osiin. Valmiiksi koottu ja testattu... Pelailu ei vaan enää innosta ja siirryn takaisin Macin käyttöön...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LeXaF1N: Mulla ois sulle kone...
Kaikki yllä olevat ostettu Jimm'sistä 3.2.2010... Kuitit löytyy sekä näyttöön että muihin osiin. Valmiiksi koottu ja testattu... Pelailu ei vaan enää innosta ja siirryn takaisin Macin käyttöön...
Koko setti hintaan 1500?. Ei ole kallis... Asun Raumalla ja jos et nyt ihan hurjan pitkällä asu niin kotiin kuljetuskin pientä korvausta vastaan...
Juu voisin hyvinkin olla kiinnostunut tuosta paketista. Hintakin on ihan sopiva. Asun tosiaan Hämeenlinnan lähellä Hattulan kunnassa, että matkaahan tuosta jonkin verran kertyy mutta jos viitsit lähteä sitä tänne asti rahtaamaan niin kyllä matkasta aiheutuvat kulut korvaisin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LeXaF1N: Mulla ois sulle kone...
Koko setti hintaan 1500?. Ei ole kallis... Asun Raumalla ja jos et nyt ihan hurjan pitkällä asu niin kotiin kuljetuskin pientä korvausta vastaan...
Juu voisin hyvinkin olla kiinnostunut tuosta paketista. Hintakin on ihan sopiva. Asun tosiaan Hämeenlinnan lähellä Hattulan kunnassa, että matkaahan tuosta jonkin verran kertyy mutta jos viitsit lähteä sitä tänne asti rahtaamaan niin kyllä matkasta aiheutuvat kulut korvaisin.