Ei signaalia näytönohjaimesta
|
|
goar
Newbie
|
9. huhtikuuta 2010 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin uuden tietokoneen ja siirsin vanhat komponentit (kovo,emo,prossu.näyttis,muisti) toiseen koteloon. Jostain syystä näytönohjaimesta ei kuitenkaan tule signaalia.
Kaikkien piuhojen pitäisi olla oikeilla paikoilla ja muisti ja näytönohjain on tarkistettu, että ne ovat kunnolla kiinni. Jostain syystä näytönohjaimesta ei kuitenkaan tule signaalia näytölle. VGA ja DVI kaapeleita on kokeiltu, mutta kumpikaan ei toimi. Näyttö pysyy täysin mustana. Näytönohjain on Ati Radeon x1600 ja poweri on 350W ja pitäisi riittää?
|
Member
6 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2010 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Prosessori: Intel Core2 Quad Q8300 @2.5GHz // RAM: 6GB DDR3 // Emolevy: GA-EG43M // Näytönohjain: GeForce GT230 1.5Gb
Kiintolevy: WD 750Gb SCSI // Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Premium 64-bit
[ Myydään ]
|
goar
Newbie
|
9. huhtikuuta 2010 @ 13:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nemiades: Ajurit ajan tasalla?
Pitäisi olla suht uudet ajurit (3-5kk vanhat) ja vaikeapa niitä on uusia ladata kun ei minkäänlaista kuvaa saa.
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2010 @ 16:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan emon konkat kunnossa?
|
Member
6 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2010 @ 16:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä en ihan tarkkaan muista että kuinka hyvää toi windowssi tykkää jos vaihtaa emolevyn asentamatta käyttistä uudelleen...
Prosessori: Intel Core2 Quad Q8300 @2.5GHz // RAM: 6GB DDR3 // Emolevy: GA-EG43M // Näytönohjain: GeForce GT230 1.5Gb
Kiintolevy: WD 750Gb SCSI // Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Premium 64-bit
[ Myydään ]
|
Member
2 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2010 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nemiades: Mä en ihan tarkkaan muista että kuinka hyvää toi windowssi tykkää jos vaihtaa emolevyn asentamatta käyttistä uudelleen...
Ei se hyvää tykkää mutta toimia sen pitäisi.
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
9. huhtikuuta 2010 @ 17:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti WaRNuT: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nemiades: Mä en ihan tarkkaan muista että kuinka hyvää toi windowssi tykkää jos vaihtaa emolevyn asentamatta käyttistä uudelleen...
Ei se hyvää tykkää mutta toimia sen pitäisi.
Voi toimia, kannattaa asentaa uudelleen silti.
|
Mainos
|
  |
|
goar
Newbie
|
10. huhtikuuta 2010 @ 13:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nemiades: Mä en ihan tarkkaan muista että kuinka hyvää toi windowssi tykkää jos vaihtaa emolevyn asentamatta käyttistä uudelleen...
En tainnut selittää tarpeeksi selvästi. Elikkä tässä ongelmakoneessa on samat komponentit ne vain siirrettiin paremmasta kotelosta huonompaan. Vanhasta koneesta lähti uuteen koneeseen ainoastaan 2GB RAMia ja 1GB RAMia jäi vanhaan koneeseen.
|