User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 19:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pävitys näytis,virtalähde (prossu?)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pävitys näytis,virtalähde (prossu?)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pekken
Member
_
21. huhtikuuta 2010 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro

Minulla on nyt koneessani seuraavat:

Intel Q6600 2.4ghz
4gb kingston muistia
GTX 260
Antec Sonata 3 (III)
Antec Earthwatts 500w

Ja korvaan näytis, virtalähde ja prossu ?

Uusi näytis tulee olemaan ehkä Asus Ati Radeon HD5970
tarviiko uuden virtalähteen käyttämään näytistä ?
En kyllä yhtään osaa sanoa tai tiedä mikä olisi hyvä prossu jotenka voitte pistää ehdotuksia toki voin ylikellottaa prossua. Mahtuukohan HD5970 koteloon jos poistaa kovalevyn alimmat pidikkeet tai kehikot ? Eivät ole käytössä eikä siitä olisi haittaa.
Olisko mahis että mahtuu ?
BPVest
AfterDawn Addict
_
21. huhtikuuta 2010 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Prossua ei ole järkeä korvata vaan ylikellottaa. Radeon on ylimitoitettu tuolle systeemille.

Joten 1. ylikellota prossua tai 2. osta uusi kone.
Pekken
Member
_
21. huhtikuuta 2010 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@BPVest

Minkä takii on parempi ostaa kokonaan uus helahoito kun vaan näytis ja virtalähde ?

tuntuis muute että nykysestä näytiksestä on tehopuhki tai jotain kun ennen pelasin Battlefield Bad Company 2 DX9 ja nyt DX10 niin FPS laski 60 tohon 30-40
BPVest
AfterDawn Addict
_
21. huhtikuuta 2010 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pekken:
@BPVest

Minkä takii on parempi ostaa kokonaan uus helahoito kun vaan näytis ja virtalähde ?

tuntuis muute että nykysestä näytiksestä on tehopuhki tai jotain kun ennen pelasin Battlefield Bad Company 2 DX9 ja nyt DX10 niin FPS laski 60 tohon 30-40
1. Paljoa parempaa prossua et tohon saa.

2. Jos on varaa pistää pelkkään näyttikseen yli 500 euroa, on varaa ostaa uusi kone.

3. Vaikka näyttis mahtuisi koppaan, siellä tulee todella ahdasta.

4. Tuon koneen saa myytyä hyvällä hinnalla.
Pekken
Member
_
21. huhtikuuta 2010 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@BPVest

Pystynkö minä kellotamaan mun prossun 3.0Ghz ?

Minulla on ASusksen P5K emolevy ja prossun mukana tullut tuuletin. ja tietysti kotelossa säädettävä tuuletin nopeus
BPVest
AfterDawn Addict
_
21. huhtikuuta 2010 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@BPVest

Minulla on ASusksen P5K emolevy ja prossun mukana tullut tuuletin. ja tietysti kotelossa säädettävä tuuletin nopeus
Onko G0 vai B3? CPU-Z kertoo.

3 GHz voisi mennä vakiorälläkällä vaikka se surkea onkin.
Pekken
Member
_
21. huhtikuuta 2010 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
@BPVest

Onko G0 vai B3? CPU-Z kertoo.

3 GHz voisi mennä vakiorälläkällä vaikka se surkea onkin.
G0 ton ohjelam mukaan
BPVest
AfterDawn Addict
_
21. huhtikuuta 2010 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
3 GHz pitäisi mennä aika helposti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2010 @ 18:52

Mainos
_
__

_
Ioota
Member
_
21. huhtikuuta 2010 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2010 @ 19:01

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pävitys näytis,virtalähde (prossu?)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy