User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 01:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > kasaisitteko mulle n.700e koneen.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kasaisitteko mulle n.700e koneen.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kumidaiju
Newbie
_
22. huhtikuuta 2010 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka! auttakee umpityhmää:)
Elikkä olisin tilaamassa koko paketin osina jimmsiltä tai verkkokaupasta mutta kun en ymmärrä koneista oikeen mitään.
Meillä kone on päällä 24/7. Pääasiassa nettisurffailua, poitsu pelaa Wowia aina kun voi ja emäntä veivaa kaikenmaailman typeriä pelisivustoja. Vanha "paketti-p**ska" huutaa niin että kuulosuojaimet tarvis ja Wowi jumittelee koko ajan. Tulevaisuuden pelailuun tarvis edes säädylliset tehot.
Jos te alan Pro ihmiset saisitte linkitettyä tänne koko paketin ja mielellään niin että voisin siitä sitten keräillä ne Jimmsiltä tai verkkokaupasta. Hyvän näytönkin voisitte suositella, ostan sen sitten vielä budjetin päälle.
Haastetta kerrakseen? Kiitos etukäteen;)
Senior Member

8 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2010 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä jotain. Tuosta vanhasta pakettikoneesta toki saa varmaan säästettyä joitain osia, esim cd-asema, kotelo?, kovalevy. Mutta pistin nyt tähän nekin. Jos nuo edellämainitut asiat saa kierrätettyä vanhasta koneesta niin voi panostaa lisää hiljaisuuteen ja ostaa hiljaisempi kotelo vaikka tämä http://www.jimmspc-store.fi/tuote/FD-CA-DEF-R2-B?t=false
http://www.aijaa.com/v.php?i=6103914.jpg
Ioota
Member
_
22. huhtikuuta 2010 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuohon windows 7 ja kasaus, niin ollaan jossin 870? paikkeilla. Sittenkin saat asentaa itse windowsin, mutta se ei ole homma eikä mikään.
Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2010 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos hiljasuuteen haluaa panostaa, kannattaa unohtaa tuo threehundred peltihökkeli suosiolla. Samoin prossucooleri kannattaa vaihtaa laadukkaampaan kun tuo amd:n boxed.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > kasaisitteko mulle n.700e koneen.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy