User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 29.6.2025 / 23:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > problem
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Problem
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kosmanen
Junior Member

4 tuotearviota
_
1. toukokuuta 2010 @ 21:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on 47,6 Gt muisti (C:) kansiossa,ja siitä on jäljellä enää n.5Gt ja mun pitäs saada pelit mahtumaan siihen,ni onko mahdolista että steam toimii Data (D:) kansiossa ja pelit toimii,muistii on ja paljon (418Gt) vai pitääkö mun jossain käydä asentamassa tähän koneeseen "lisämuistia" tohon C: kansioon (silleensä että tiedot eivät häviä)

Käyttöjärjestelmä:Windows Vista
Emolevy: ASRock N68C-S UCC
Näytönohjain:Nvidia GeForce 9500GT
Suoritin:AMD Anthlon (tm) 64 X2 Dual Core Prosessor 5400+
Ram:4GT
Hiiri:Logitech MX518
BPVest
AfterDawn Addict
_
1. toukokuuta 2010 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kosmanen:
Mulla on 47,6 Gt muisti (C:) kansiossa,ja siitä on jäljellä enää n.5Gt ja mun pitäs saada pelit mahtumaan siihen,ni onko mahdolista että steam toimii Data (D:) kansiossa ja pelit toimii,muistii on ja paljon (418Gt) vai pitääkö mun jossain käydä asentamassa tähän koneeseen "lisämuistia" tohon C: kansioon (silleensä että tiedot eivät häviä)
Joudut muuttamaan kovalevyn osiointia. Eli lisäät D-asemalta tilaa C-asemalle. Riskialtis homma jos jotain menee pieleen.

Onnistuu Vistan ja Windows 7:n levynhallinnalla tai erillisellä softalla. Jos jotain kusee, voi tiedot hävitä, joten ota varmuuskopiot.
Kosmanen
Junior Member

4 tuotearviota
_
1. toukokuuta 2010 @ 21:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voe v*ttu...enhän mie tollasta osaa :S pitää varmaan viedä tietokone liikkeeseen jos ne vaik osais tehä

Käyttöjärjestelmä:Windows Vista
Emolevy: ASRock N68C-S UCC
Näytönohjain:Nvidia GeForce 9500GT
Suoritin:AMD Anthlon (tm) 64 X2 Dual Core Prosessor 5400+
Ram:4GT
Hiiri:Logitech MX518
jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
1. toukokuuta 2010 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voe v*ttu...enhän mie tollasta osaa :S pitää varmaan viedä tietokone liikkeeseen jos ne vaik osais tehä
Tuon hommman takia ei konetta kannata liikkeeseen viedä. Ota varmuuskopiot ja lisää siirrä lisää tilaa D-asemalta. mikä käyttöjärjestelmä sulla on? Annetaan täältä tarkat ohjeet.
Senior Member

38 tuotearviota
_
1. toukokuuta 2010 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä voit asentaa sen steamin ja kaikki muutkin pelit D:lle. Itelläkin kaikki pelit D:llä, se on näin parempi, koska jos Windowsinkin joutuu asentamaan uudelleen se totaalisen sekoamisen seurauksena jää pelit koskemattomina D:lle.
Member
_
1. toukokuuta 2010 @ 22:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikka pelit asentaakin toiselle osiolle niin ne pitää asentaa uudestaa jos käyttis pitää asentaa uudelleen.
Senior Member

38 tuotearviota
_
1. toukokuuta 2010 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jotkut kyllä on toiminut suoraa, niitä ei vaan näy missää "asennetuissa ohjelmissa" tai muulla, mutta tärkein pointti onki se, että savet säilyy.
iron529
Member
_
2. toukokuuta 2010 @ 00:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tässähän on se että C on luultavasti jätetty järjestelmää varten kun on sen 47gb joten sinne ei olis oikeen muuta kannattanu asentaa =D mutta kuten sanottu levynhallinnalla saa vaihdeltua asemien kokoa.

Yleisimmin suoraan siirretyissä peleissä ainoa virhe mitä heittää on puuttuvista dll tiedostoista jotka kun lataa ja laittaa pelikansiossa oikeaan paikkaan niin toimii.

Kosmanen
Junior Member

4 tuotearviota
_
2. toukokuuta 2010 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarsaman:
Tuon hommman takia ei konetta kannata liikkeeseen viedä. Ota varmuuskopiot ja lisää siirrä lisää tilaa D-asemalta. mikä käyttöjärjestelmä sulla on? Annetaan täältä tarkat ohjeet.
Mulla on Vista,mie voisin tehä silleen et poistan steamin,asennan sen uudestaan D: levylle ja sit jotain.
Mainos
_
__

_
jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
2. toukokuuta 2010 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarsaman:
Mulla on Vista,mie voisin tehä silleen et poistan steamin,asennan sen uudestaan D: levylle ja sit jotain.
kokeile tätä: http://www.download.fi/jarjestelma/koval...ohjelman_kuvaus
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > problem

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy