Problem
|
|
Kosmanen
Junior Member
4 tuotearviota
|
1. toukokuuta 2010 @ 21:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on 47,6 Gt muisti (C:) kansiossa,ja siitä on jäljellä enää n.5Gt ja mun pitäs saada pelit mahtumaan siihen,ni onko mahdolista että steam toimii Data (D:) kansiossa ja pelit toimii,muistii on ja paljon (418Gt) vai pitääkö mun jossain käydä asentamassa tähän koneeseen "lisämuistia" tohon C: kansioon (silleensä että tiedot eivät häviä)
Käyttöjärjestelmä:Windows Vista
Emolevy: ASRock N68C-S UCC
Näytönohjain:Nvidia GeForce 9500GT
Suoritin:AMD Anthlon (tm) 64 X2 Dual Core Prosessor 5400+
Ram:4GT
Hiiri:Logitech MX518
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
1. toukokuuta 2010 @ 21:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kosmanen: Mulla on 47,6 Gt muisti (C:) kansiossa,ja siitä on jäljellä enää n.5Gt ja mun pitäs saada pelit mahtumaan siihen,ni onko mahdolista että steam toimii Data (D:) kansiossa ja pelit toimii,muistii on ja paljon (418Gt) vai pitääkö mun jossain käydä asentamassa tähän koneeseen "lisämuistia" tohon C: kansioon (silleensä että tiedot eivät häviä)
Joudut muuttamaan kovalevyn osiointia. Eli lisäät D-asemalta tilaa C-asemalle. Riskialtis homma jos jotain menee pieleen.
Onnistuu Vistan ja Windows 7:n levynhallinnalla tai erillisellä softalla. Jos jotain kusee, voi tiedot hävitä, joten ota varmuuskopiot.
|
Kosmanen
Junior Member
4 tuotearviota
|
1. toukokuuta 2010 @ 21:48 |
Linkki tähän viestiin
|
voe v*ttu...enhän mie tollasta osaa :S pitää varmaan viedä tietokone liikkeeseen jos ne vaik osais tehä
Käyttöjärjestelmä:Windows Vista
Emolevy: ASRock N68C-S UCC
Näytönohjain:Nvidia GeForce 9500GT
Suoritin:AMD Anthlon (tm) 64 X2 Dual Core Prosessor 5400+
Ram:4GT
Hiiri:Logitech MX518
|
jarsaman
Senior Member
24 tuotearviota
|
1. toukokuuta 2010 @ 22:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kosmanen: voe v*ttu...enhän mie tollasta osaa :S pitää varmaan viedä tietokone liikkeeseen jos ne vaik osais tehä
Tuon hommman takia ei konetta kannata liikkeeseen viedä. Ota varmuuskopiot ja lisää siirrä lisää tilaa D-asemalta. mikä käyttöjärjestelmä sulla on? Annetaan täältä tarkat ohjeet.
|
Senior Member
38 tuotearviota
|
1. toukokuuta 2010 @ 22:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä voit asentaa sen steamin ja kaikki muutkin pelit D:lle. Itelläkin kaikki pelit D:llä, se on näin parempi, koska jos Windowsinkin joutuu asentamaan uudelleen se totaalisen sekoamisen seurauksena jää pelit koskemattomina D:lle.
|
Member
|
1. toukokuuta 2010 @ 22:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Vaikka pelit asentaakin toiselle osiolle niin ne pitää asentaa uudestaa jos käyttis pitää asentaa uudelleen.
|
Senior Member
38 tuotearviota
|
1. toukokuuta 2010 @ 22:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Jotkut kyllä on toiminut suoraa, niitä ei vaan näy missää "asennetuissa ohjelmissa" tai muulla, mutta tärkein pointti onki se, että savet säilyy.
|
iron529
Member
|
2. toukokuuta 2010 @ 00:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin tässähän on se että C on luultavasti jätetty järjestelmää varten kun on sen 47gb joten sinne ei olis oikeen muuta kannattanu asentaa =D mutta kuten sanottu levynhallinnalla saa vaihdeltua asemien kokoa.
Yleisimmin suoraan siirretyissä peleissä ainoa virhe mitä heittää on puuttuvista dll tiedostoista jotka kun lataa ja laittaa pelikansiossa oikeaan paikkaan niin toimii.
|
Kosmanen
Junior Member
4 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2010 @ 11:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarsaman: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kosmanen: voe v*ttu...enhän mie tollasta osaa :S pitää varmaan viedä tietokone liikkeeseen jos ne vaik osais tehä
Tuon hommman takia ei konetta kannata liikkeeseen viedä. Ota varmuuskopiot ja lisää siirrä lisää tilaa D-asemalta. mikä käyttöjärjestelmä sulla on? Annetaan täältä tarkat ohjeet.
Mulla on Vista,mie voisin tehä silleen et poistan steamin,asennan sen uudestaan D: levylle ja sit jotain.
|
Mainos
|
  |
|
jarsaman
Senior Member
24 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2010 @ 11:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kosmanen: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarsaman: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kosmanen: voe v*ttu...enhän mie tollasta osaa :S pitää varmaan viedä tietokone liikkeeseen jos ne vaik osais tehä
Mulla on Vista,mie voisin tehä silleen et poistan steamin,asennan sen uudestaan D: levylle ja sit jotain.
kokeile tätä: http://www.download.fi/jarjestelma/koval...ohjelman_kuvaus
|