|
Jimm´s PC-Store nostanut rajusti hintojaan
|
|
|
jarsaman
Senior Member
24 tuotearviota
|
7. syyskuuta 2010 @ 20:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zelenka: Onneksi tuli kans tilattua viime sunnuntaina tuo zotacin gtx470 ja ennakkomaksuna.
Varmaan hyvä kortti. Laita käyttökokemuksia, kun pääset testaamaan.
|
|
tompsuuu
Member
|
7. syyskuuta 2010 @ 22:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itse laitoin tuon Gigabyten kortin, kirjottelen lisää siitä kun joskus saapuu..
Fractal Design R3 | Razer DeathAdder | Razer Lycosa | Razer Goliathus
Samsung P2450 | Phenom II X6 1055T @ 3.5GHz | AsRock 890GX | Corsair HX650
Kingston 2x2GB 1600mHz | MSI GeForce GTX 470 | Samsung Spinpoint F3 1TGB | Noctua NH-U12P SE2 | W7
|
|
Sandels12
Senior Member
24 tuotearviota
|
8. syyskuuta 2010 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Asus P5QL-PRO | Intel Core 2 Quad Q8300 @ 2,5GHz | 6GB DDR2-800 | Asus EAH5770 CuCore | Samsung Spinpoint F1 500GB | Corsair CX400W | Compucase 6C29 :D
Läppäri: Intel Celeron M @ 1,3GHz | 512MB DDR-266 | Intel 852GM | Seagate Momentus ST94011A 40GB | WinXP/(Xubuntu)

|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
8. syyskuuta 2010 @ 15:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Taitaa kuitenkin saada 8gb Kingstonin HyperX:ää muutaman kympin halvemmalla.
|
|
Sandels12
Senior Member
24 tuotearviota
|
8. syyskuuta 2010 @ 15:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
Kajtu
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. syyskuuta 2010 @ 14:19 |
Linkki tähän viestiin
|
www.youtube.com/user/StriatusGaming
FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w
|
|
Maffe69
Junior Member
|
24. syyskuuta 2010 @ 17:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Define R3 Black Pearl ATX-kotelot ovat nousseet 10e.. Nykyinen hinta on 99e
Phenom II X6 1055T 3.8GHz Cooled by Scythe Ninja 3 |2 x 2GB DDR3 1600MHz|890GX Extreme3|Nvidia GeForce Asus Gtx 470|P183 ATX-tornikotelo|CM 700W ATX-virtalähde|Windows 7 Home Premium 64-bit
|
|
jarsaman
Senior Member
24 tuotearviota
|
24. syyskuuta 2010 @ 17:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maffe69: Define R3 Black Pearl ATX-kotelot ovat nousseet 10e.. Nykyinen hinta on 99e
tuo oli valitettavasti odotettavissa.
|
AfterDawn Addict
21 tuotearviota
|
24. syyskuuta 2010 @ 17:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Omani ehdin jo ostaa ^^
Mutta ei tuo 10e haittaa kunhan pysyy alle 100?
|
|
dvaI
Newbie
|
24. syyskuuta 2010 @ 20:19 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Laitoin ite viikko sitten samasen kopan tilaukseen. Eilen jimms:ltä sanoivat että seuraava erä olisi tulossa ens kuun puolen välin jälkeen, joten sitä sitten odotellessa.
|
|
Anttilep
Newbie
|
25. syyskuuta 2010 @ 23:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen suosinut Digimikon verkkokauppaa. Ei ole paljoa tavaraa siellä, mutta
usein antaa halvimman hinnan, jos hieman neuvottelee.
Konepaketti oli mielestäni kilpailukykyinen hinnaltaan esim. Jimmsiin verrattuna, ja ostin sellaisen. Siis tällaisen:
http://digimikko.shop.wosbee.com/Publish...9&itemcode=8101
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 00:04 |
Linkki tähän viestiin
|
No on aika surkea konepaketti, anteeksi vaan. Tai no paketiksi erinomainen, mutta kasattuun saa jo kuusiytimen, USB3 ja SATA3-tuen ja sitä rataa.
Seasonic ja R3, ihan laadukaskin on. Tehot vain ''uupuvat''. Mutta se siitä, se on parempi kuin Jimmsin vastaavanhintaiset vedätykset. Taas jimi on kalliimpi.
|
|
jarsaman
Senior Member
24 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 12:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anttilep: Itse olen suosinut Digimikon verkkokauppaa. Ei ole paljoa tavaraa siellä, mutta
Konepaketti oli mielestäni kilpailukykyinen hinnaltaan esim. Jimmsiin verrattuna, ja ostin sellaisen. Siis tällaisen:
Mnulla ei ainakaan näy mitään?
|
Senior Member
25 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 12:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarsaman: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anttilep: Itse olen suosinut Digimikon verkkokauppaa. Ei ole paljoa tavaraa siellä, mutta
- prosessorina Intelin neliytiminen i5 760!
- erillinen prosessoricooler, Scythen uutuus, Ninja 3! Hiljaisempi ja tehokkaampi kuin boxed-coolerit!
- laadukas Asuksen emolevy, jossa muistin laajennusvaraa 16 gb asti
- 4 gb keskusmuistia, taattua OCZ-laatua
- näytönohjaimena markkinoiden kuuma nimi Gigabyte GeForce GTX 460 OC, 1 gb muistilla!
- Koko tera kiintolevytilaa!
- huippuvalmistajan, Seasonicin, 520 W virtalähde pronssi-sertifioinnilla!
- tyylikäs, hiljainen ja huippulaadukas Fractal Designin uutuuskotelo R3!
-995.00 e
Eihän tuo mikään sukea ole, AMD:n puolelta olis saanu sen USB 3.0 ja SATA 3 tuen. Tällä hetkellä i5 760 on parempi peliprosessorina, muussa käytössä AMD:n X6 1055T on nopeampi.
Laadukkaat ja tehokkaat osat, USB 3.0 ja SATA 3.0 tuen saa erillisellä PCI paikkaan laitettavalla kortilla jos niille on tarvetta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2010 @ 17:32
|
|
Anttilep
Newbie
|
26. syyskuuta 2010 @ 12:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarsaman: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anttilep: Itse olen suosinut Digimikon verkkokauppaa. Ei ole paljoa tavaraa siellä, mutta
Outoa. Itselläni kyllä toimii...
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 13:01 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ja toimii myös mulla. Kuten oon jo monessa paikkaa todennut, tuo on pakettikonetta etsivälle optimaali vaihtoehto. Tuolle vain ei ole juurikaan päivitettävyyttä, ja i5-sarja ei ole kovin viisas osto - ainakaan mun kieroutuneessa mielessä.
Onhan siinä laadukkaat osat. Tämä tosin ei juurikaan liity jimin kalliisiin hintoihin..
|
|
jarsaman
Senior Member
24 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anttilep: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarsaman: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anttilep: Itse olen suosinut Digimikon verkkokauppaa. Ei ole paljoa tavaraa siellä, mutta
Outoa. Itselläni kyllä toimii...
Nyt näkyy täälläkin. Eihän tuo mitenkään surkea ole ... joskaan ei mitenkään huippuedullinen.
Vähän hämää tuo, kun osia ei ole selkeästi kerrottu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2010 @ 13:05
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 13:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllähän ne on ihan selvästi kerrottu. Seasonicin poweri, Fractalin R3-kotelo, Gigabyten GTX460...
Mun mielestä tossa on myös ylihintaa. Windowskin puuttuu, Eli maksaa vähän päälle 1100 euroa. Toi 995e Windowsin kanssa olisi jo ihan asiallinen hinta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2010 @ 13:14
|
|
jarsaman
Senior Member
24 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 13:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: Kyllähän ne on ihan selvästi kerrottu. Seasonicin poweri, Fractalin R3-kotelo, Gigabyten GTX460...
Olisihan näiden osien tarkemmmat mallimerkinnat voinut laittaa näkyviin.
- laadukas Asuksen emolevy, jossa muistin laajennusvaraa 16 gb asti
- 4 gb keskusmuistia, taattua OCZ-laatua
- Koko tera kiintolevytilaa!
- huippuvalmistajan, Seasonicin, 520 W virtalähde pronssi-sertifioinnilla!
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 13:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No joo... Ja mitenkäs niin ''koko tera''? Onko se teratavu niinkuin maksimi, mitä bittiavaruus mahdollistaa? Ei mun mielestä.
|
|
jarsaman
Senior Member
24 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 13:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: No joo... Ja mitenkäs niin ''koko tera''? Onko se teratavu niinkuin maksimi, mitä bittiavaruus mahdollistaa? Ei mun mielestä.
Tuossa nuo myyntilausahdukset on vähän kuin torikauppiaalla.
|
Member
7 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Jimmsistä... Jimms taitaa kuitenkin olla esim. Gigabyten GTX 460 1 gb suhteen Suomen halvimpia... Onko tietoa tuosta Silentrigistä, mahtaako olla halvin? link
Pitäisi laittaa ko. korttia tilaukseen, ja Saksasta kun ei keksi muuta tilattavaa tähän hätään.
|
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 17:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
Mun mielestä tossa on myös ylihintaa. Windowskin puuttuu, Eli maksaa vähän päälle 1100 euroa. Toi 995e Windowsin kanssa olisi jo ihan asiallinen hinta.
No kerrotko sitten kuinka paljon halvemmalla tuon pystyy ostamaan osina?
Lainaus: Ja toimii myös mulla. Kuten oon jo monessa paikkaa todennut, tuo on pakettikonetta etsivälle optimaali vaihtoehto. Tuolle vain ei ole juurikaan päivitettävyyttä, ja i5-sarja ei ole kovin viisas osto - ainakaan mun kieroutuneessa mielessä.
Tähän tietoon AM3 on kuoleva kanta joten päivitettävyyden kannalta mikään kanta ei ole hyvä.
Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 17:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Eihän tuota pysty halvemmalla kasaamaan osista. Mutta lähinnä koko i5-sarja on ylihinnoiteltu. AM3-kanta tullee tukemaan BullDozereita joten ainakin uutta on tulossa. LGA1156 taas ei saa enää mitään, näiden Intel Core 2010-prossujen (i5 6XX ja 7XX-sarja) jälkeen.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2010 @ 17:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: Eihän tuota pysty halvemmalla kasaamaan osista. Mutta lähinnä koko i5-sarja on ylihinnoiteltu. AM3-kanta tullee tukemaan BullDozereita joten ainakin uutta on tulossa. LGA1156 taas ei saa enää mitään, näiden Intel Core 2010-prossujen (i5 6XX ja 7XX-sarja) jälkeen.
Niin että 100? halvemmalla pitäisi saada vaikkei osista pysty kasaamaan halvemmalla. Pidä toi asenne...
Ja varmaan todisteet löydät tuolle Bulldozer tuelle. Viimeinen uutinen minkä olen nähnyt kertoi että Bulldozertit eivät tule toimimaan AM3 kantaisilla emoilla.
Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
|