Steam toiselle kovolle
|
|
ajappat
Junior Member
1 tuotearvio
|
23. toukokuuta 2010 @ 22:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Onkos Steamin sijainnin vaihto mitenkään järkevästi tehtävissä? Ongelma on, että steam on tällä hetkellä suht pienellä koneen valmiilla kovolla ja steam kansion koko alkaa pikkuhiljaa lähennellä 50Gb. Ostin vastikään uuden 500Gb kovon, jolla olisi yllinkyllin tilaa steamille, mutta miten siirrän sen sinne ilman että sotken pelien/steamin asennuksia jotenkin? Itse en siis muita "turvallisia" vaihtoehtoja keksi kun koko roskan uudelleenasennus toiselle kovolle, joka olisin tuskallinen projekti 2M netillä.
|
Kosmanen
Junior Member
4 tuotearviota
|
30. toukokuuta 2010 @ 23:17 |
Linkki tähän viestiin
|
mä kokeilin siirtää C: --> D: asemalle mut ne ei toiminu siel...joten sun kannattaa käyttää huollos...
Käyttöjärjestelmä:Windows Vista
Emolevy: ASRock N68C-S UCC
Näytönohjain:Nvidia GeForce 9500GT
Suoritin:AMD Anthlon (tm) 64 X2 Dual Core Prosessor 5400+
Ram:4GT
Hiiri:Logitech MX518
|
ajappat
Junior Member
1 tuotearvio
|
1. kesäkuuta 2010 @ 22:21 |
Linkki tähän viestiin
|
No en mä nyt maksamaan ala jos osaan sen ilmaseks itekki tehä, mutta etin vaan tosiaan jotain toimivaa nopeampaa tapaa, kuin 50 gigan pelien lataaminen uudelleen.
Vähän arvelin ettei sitä noin vaan heitetä toiseen paikkaan :)
|
Kosmanen
Junior Member
4 tuotearviota
|
2. kesäkuuta 2010 @ 21:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ajappat: No en mä nyt maksamaan ala jos osaan sen ilmaseks itekki tehä, mutta etin vaan tosiaan jotain toimivaa nopeampaa tapaa, kuin 50 gigan pelien lataaminen uudelleen.
Vähän arvelin ettei sitä noin vaan heitetä toiseen paikkaan :)
eipä ku ei sun tarvii ladata niitä uudestaan,sanot vaan niille insinööreille et jakaa sen sun muistis kahtia,makso mullekki vaan 30?
|
ajappat
Junior Member
1 tuotearvio
|
6. kesäkuuta 2010 @ 11:35 |
Linkki tähän viestiin
|
*facepalm*
|
Member
2 tuotearviota
|
22. kesäkuuta 2010 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Saattaa ihan toimia niin että asennat sen steamin uudelle osiolle, ja pelifilut perässä copypastalla. Sitten steamin kautta pelin asennus, jos tuuri käy niin steam löytää ne vanhat filut ja vain tarkistaa että ne ovat niin kuin pitääkin, eli ei ala lataamaan mitään. Toinen vaihtoehto että steamin kautta teet niistä varmuuskopiot (löytyy jostain asetuksista) ja palautat sitten uuteen asennukseen, siinä tosin kestää aikaa.
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
|
22. kesäkuuta 2010 @ 13:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2010 @ 13:41
|