User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.8.2025 / 19:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows 7 aero ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows 7 Aero Ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tompppa
Newbie
_
30. toukokuuta 2010 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Minulla on käytössä Windows 7 32-bit Home Premium ja olen kohdannut semmoiseen ongelmaan (joka on kyllä ollut jo aika kauan, mutta päätin puuttua siihen nyt) elikkä tuo Aero ei toimi... ärsyttävää kun ei voi edes väriä vaihtaa tuolle työkaluriville. windowsin vianmäärityksestähän ei taas yllätys yllätys ollut mitään hyötyä... kun se ei tunnista ongelmaa se vain sanoo että ongelma on ja aero on siten poistettu käytöstä. en tiedä johtuuko se sitten minun näytönohjaimesta Ati Radeon HD 4770 (ASUS Formula-malli) jossa tuli mukana ASUS SmartDoctor ja GamerOSD. päivitetty on catalysti. voiko smartdoctor vaikuttaa, mitä tehä jos vaikuttaa. Vai onko se jokin muu ongelma mahdollisesti.

En viitsi latoa tähän kymmentätuhatta koneen spekkiä, joten kysykää mitä tarvitsette.

EDIT: Ongelma korjaantui poistamalla nuo gamerosdin ja smartdoctorin, kiitos.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2010 @ 17:19

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows 7 aero ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy