User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 01:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > ongelma windows 7/ubuntu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma Windows 7/Ubuntu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JNPC
Newbie
_
2. kesäkuuta 2010 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

Eli mulla on acer läppäri, jossa oli windows 7 home premium.
Asensin Ubuntu 10.04:n, ja painoin ilmeisesti vahingossa asennuksessa "anna ubuntun käyttää koko levyä" ja windows 7 hävisi kiintolevyltä.
Kysyin palautuslevyjä acerilta, ja he vastasivat, että recoverylevyt maksavat 64 e.
Vihanvimmassani revin sen mun lisenssitarran pois koneesta, koska ajattelin käyttää vain sitten vain Ubuntua. Haikailin kuitenkin aika nopeasti windows seiskan perään, ja onneksi olin säästänyt sentään productkeyn siitä lisenssitarrasta.
Eli kysymys:
Tarviiko se olla (se lisenssitarra) siellä koneen pohjassa, vai haittaako, että revin sen pois (koska productkeyni on vielä tallella) ???

Kiitos, jos vastaatte...
:)

Acer Aspire 5520 (Ubuntu 10.04 LTS Lucid Lynx)
Dell Optiplex GX620 (Kubuntu 10.04 LTS Lucid Lynx)
Member

6 tuotearviota
_
2. kesäkuuta 2010 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei se tarra estä seiskan asentamista.. :D
Member

6 tuotearviota
_
2. kesäkuuta 2010 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei se tarra estä seiskan asentamista.. :D
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > ongelma windows 7/ubuntu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy