User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 14.1.2026 / 15:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uudet ajurit, harmiton mutta ärsyttävä vika.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uudet ajurit, harmiton mutta ärsyttävä vika.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

4 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2010 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on vanha, Gainward 7900Gs näytönohjain. Kun siihen asentaa uusimmat ajurit, niin koneen käynnistäessä näyttö välähtää kerran eli (sammuu ja menee taas päälle). Ja kun painaa nvidian kuvaketta tossa alapalkissa oikeella puolella, niin silloinkin välähtää.

En ole varma onko siitä mitään haittaa mutta miten tämän saisi korjattua. Vanhoilla ajureilla toimii hyvin,(jollain 1 vuoden vanhoilla). Mutta jotkut vähän uudemmat pelit tarvitsee uudempia ajureita.

Voisiko vika olla siinä, kun se asentaa samalla sen nview desktop manager:in?

Muita ehdotuksia?
jpkl79
Suspended due to non-functional email address
_
5. kesäkuuta 2010 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti B4TI:
Mulla on vanha, Gainward 7900Gs näytönohjain. Kun siihen asentaa uusimmat ajurit, niin koneen käynnistäessä näyttö välähtää kerran eli (sammuu ja menee taas päälle). Ja kun painaa nvidian kuvaketta tossa alapalkissa oikeella puolella, niin silloinkin välähtää.

En ole varma onko siitä mitään haittaa mutta miten tämän saisi korjattua. Vanhoilla ajureilla toimii hyvin,(jollain 1 vuoden vanhoilla). Mutta jotkut vähän uudemmat pelit tarvitsee uudempia ajureita.

Voisiko vika olla siinä, kun se asentaa samalla sen nview desktop manager:in?

Muita ehdotuksia?
mulla sellainen homma että jos pitää virransäästöistä vähän pienemmillä tehoilla niin välähtelee mut sit täysi teho niin ei mitään
Member

4 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2010 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on 32bit xp, voiko tässä sitä jotenkin säätää?
JooZa
Junior Member
_
12. kesäkuuta 2010 @ 21:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on Nvidia Geforce 7900 gs ja sama ongelma että välkkyy käynnistettäessä...
käyttiksenä windows 7 ultimate (64-bit). Valitsin virransäästöasetuksista ''paras suoritusteho'' valinnan mutta näyttö välähtelee yhä vaikka on täysillä tehoilla noi virta hommelit....??
mikä avuksi?!
Mainos
_
__

_
JooZa
Junior Member
_
13. kesäkuuta 2010 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja noi tapahtuu vain kun lataan uusimmat ajurit... joillakin noin vuoden vanhoilla ajureilla ei ole samaa ongelmaa.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uudet ajurit, harmiton mutta ärsyttävä vika.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy