User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 23.7.2025 / 17:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > navigaattoria ostamassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Navigaattoria ostamassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jasga
Junior Member
_
22. kesäkuuta 2010 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa navigaattoria. Onko jollain kokemuksia ja mitä navigaattoria suosittelisitte? Mieluiten laajakuva näyttö, ei 4:3. Itse katsoin tuota TomTomin XL IQ Routes edition Europe:a. Jos jollain on käyttökokemuksia tai muuta sanottavaa tuosta laitteesta niin kuuntelisin mielelläni.
Senior Member

17 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2010 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tomtom on käytön kannalta niin sanotusti yksinkertaisin käyttää. Itselläni on ja tyytyväinen olen ollut.
Muitakin käyttänyt ja mielestäni jotenkin hankalia verrattuna tomtomiin.

HAF932, ASUS RampageII Extreme, INTEL i7-960/4Ghz +V8, Ati HD5970, 6GB/1600Mhz DDR3, OCZ RevoDrive X2/SSD, Windows7 Ultimate ynm.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2010 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä ei kokemusta muista ole kuin TomTomista ja ainakin tuohon ONE 1st editioniin olen ihan tyytyväinen ollut. Laite on vanha kun taivas, mutta aina siihen vaan uudet kartat on saanut. Tuossa ihan hyödyllinen sivusto navigaattorin omistajille, löytyy mm. uutta karttaa jne.
http://gpsunderground.com/forum/forum.php
AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2010 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on itelläni ollut monta garminin navia ja ollut niihin todella tyytyväinen onnistunut aina vaan vahingossa rikkomaan ne :D

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
topias
Member

2 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2010 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin. Mitä ominaisuuksia haluat laitteestä löytyvän. Haluatko vain pisteestä a pisteeseen b vai olisiko reitin tarkempi suunittelu tarpeen.

Onko kellään tietoa muista win ce pohjaisista laitteista kun verkkokaupa com myyvä photonav.
Olisko mahdollisesti Becker Crocodile Win ce pohjainen laite.
jem57
Newbie
_
23. kesäkuuta 2010 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varokaa hankkimasta Navigonia! Laitteen huolto on heikolla tasolla.

Ostin lippulaivana mainostetun 8450Liven. Noin 1 kk käytön jälkeen ruudun yläreunaan tuli kaksi valkoista vaakaviivaa. Laite kutsuttiin Saksaan huoltoon, jossa se on ollut nyt yli 8 viikkoa.

Vastausta kuntoon saamisesta ei ole annettu. Korvaavaa laitetta ulkomaan lomamatkan ajaksi ei ole toimitettu. Eivät edes ole palauttaneet omaa laitettani viallisena käytettäväksi matkan ajaksi.

Seuraus on nyt se, että joudun hakemaan kaupoasta uuden laitteen tilalle lomani ajaksi. Merkki ei tule enää olemaan Navigon.

Navigonin lupaus nettisivuillaan on: "Itse huolto kestää keskimäärin 7 arkipäivää". Annettu lupaus on tapauksessani petetty todella pahasti. viikko on venynyt 2 kuukaudeksi. Täysin kohtuutonta.

Pidetäänpä merkki mielessä. EI NAVIGONIA ENÄÄ KOSKAAN!!!

jm

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jasga:
Olen ostamassa navigaattoria. Onko jollain kokemuksia ja mitä navigaattoria suosittelisitte? Mieluiten laajakuva näyttö, ei 4:3. Itse katsoin tuota TomTomin XL IQ Routes edition Europe:a. Jos jollain on käyttökokemuksia tai muuta sanottavaa tuosta laitteesta niin kuuntelisin mielelläni.

Mainos
_
__

_
Sandels12
Senior Member

24 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2010 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Asus P5QL-PRO | Intel Core 2 Quad Q8300 @ 2,5GHz | 6GB DDR2-800 | Asus EAH5770 CuCore | Samsung Spinpoint F1 500GB | Corsair CX400W | Compucase 6C29 :D
Läppäri: Intel Celeron M @ 1,3GHz | 512MB DDR-266 | Intel 852GM | Seagate Momentus ST94011A 40GB | WinXP/(Xubuntu)

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > navigaattoria ostamassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy