Nyt olis hakusessa alle 700e läppäri pelaamiseen, netin selailuun jne. Olen katellut vähä hp pavilion dv6-2116 ja hp pavilion dv6-2137, nyt voisi joku sanoa kumpi on parempi, saa ehdottaa muutakin konetta.
En tiedä mitä mieltä muut tästä ovat, mutta omasta mielestäni vaikuttaa aika hyvältä
(Video kyseisestä kannettavasta pyörittämässä BC2:sta http://www.youtube.com/watch?v=6KtZ-6sGnPg)
Kannattaa kuitenkin ehkä odottaa muidenkin mielipiteitä.
Aika kallishan tuo on sinänsä jos viel alennuksessa tossa, mutta paikallisessa gigantissa oli hp pavilion dv6-2117 joka oli hitusen kaveriaan kalliimpi, muuta eroa en huomannu ku isompi kovo, jos joku vois vähä vertailla speksejä ja sanoo että dv6, 2116 vai 2117, noissa nyt luultavasti pelaa tämän hetken pelit ainaski medium graffoilla. Kuinka paljon tehokkaampi on muutes toi Ati mobility radeon hd 4650 1gb, kuin nvidia geforce 8800gt 512mb, joka nyt on viereisessä pöytäkoneessa.
Kyllähän tuokin pyörittää kait jos mediumeilla haluat, tulevista peleistä en sitten tiedä.
Mitä meinasit tuolla pelata? Ja kuinka tärkeää se on että pyörittää uudempia pelejä?
Sillä on tullut tähän mennessä pelattua seuraavia pelejä: Sims3, Wow, Torchlight, Fallout3 ja Batman Arkham Asylum. Olen ollut hyvin tyytyväinen vekottimeen ja sillä pelaamiseen.
Alun perin halusin Asuksen k70:n, mutta ne loppuivat ja minulle tarjottiin tuota tilalle hyvään hintaan. Todettuani näytönohjaimen tarpeisiini riittäväksi otin sitten tuon Acerin laajennetulla takuulla.