User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 29.6.2025 / 01:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > läppäri
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Läppäri
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ninjuzu
Suspended due to non-functional email address
_
26. kesäkuuta 2010 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mulla on noin 3vuoden vanha packard bellin läppäri ja se kuumenee aivan sairaasti ja sen jälkeen kaikissa peleissä jää tileen ja se pitää sammuttaa jos haluaa pelata uudestaan.. Kone on muutenkin todella TODELLA hidas!!

Miten tuon voisi korjata?? Elikkä ajattelin että formatiointi ja windows 7 asentaminen voisi aikapaljon auttaa ja putsaisi pölyt sisältä..

Elikkä vanha käyttis on windows vista 32bit

Prossu:Intel pentium dual core 1,47ghz
Ram: 2GB
Näyttis Nvidia geforce 8400m G (oisko ollu 512MB)
Member

14 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2010 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostaisin kyllä uuden tietokoneen.
ninjuzu
Suspended due to non-functional email address
_
26. kesäkuuta 2010 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alludx:
Varmaa pitääki mutta se on lähinnä työ koneena mutta silti rasittaa kun on nii saakelin hidas
Mainos
_
__

_
wlaaaal
Newbie
_
26. kesäkuuta 2010 @ 23:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmasti käyttö nopeutuu kun formatoit. Voisit asentaa siihen windows xp:n tai edes seiskan.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alludx:

:D Raha ei kasva puissa.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > läppäri

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy