User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 19:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > asus n61ja-jx133v (lukekaa tämä)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asus N61JA-JX133V (Lukekaa tämä)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ehkapa
Newbie
_
1. heinäkuuta 2010 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
link
Elikkä tälläistä kannettavaa olen katsellut ja miettinyt että oisko tämä hyvä? Hinta on 1070? ja näyttääpi olevan ihan ok komponentit. Cod 4 mw 1 ja mw 2 pitäs pyöriä. Blu-ray asemaa ei ole eikä tarvi löytyy (PS3). Voisiko joku siis sanoa että oisiko tämä sellanen semi-peli läppäri :)?

Minä vaan
zipperi
Senior Member

2 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2010 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanoisin että tuohon hintaan ihan pätevä laite. Aivan raskaimmat pelit ei pyöri ilman asetusten laskemista mutta hieman vanhemmat varmasti hyvin.
Ehkapa
Newbie
_
1. heinäkuuta 2010 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep! Usb 3.0 löytyy. Uskoisin että crysiskin pyörii joillakin asetuksilla. Onko kellää tietoa että mistä nuita läppäreitä voisi löytyä 1000? hintaan tai alle ? Onko tässä läppärissä mitään negatiivista muuten?

Minä vaan
zipperi
Senior Member

2 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2010 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkapa
Newbie
_
1. heinäkuuta 2010 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nojuu. Mut sanoppa suoraan tuosta läppäristä? Mitä negatiivista löydät siitä ja positiivista? Olisi kiva tietää. Kertokaa ihmiset :)! JX005V mallissa ero vaan (i5-430m) prossu?
Ehkapa
Newbie
_
3. heinäkuuta 2010 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
plop.
f5

Minä vaan
jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2010 @ 04:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
zipperi
Senior Member

2 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2010 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää paikkansa, tuolla rahalla varmaan nopeinta läppärirautaa.
Ehkapa
Newbie
_
4. heinäkuuta 2010 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mut.. mitäs sanotte tohon n61ja? Kysyn siitä negatiivista ja positiivista. Enkä Msi läppäristä :). Asus n61ja-JX133V ja Asus n61ja-JX005V nii näitten välinen ero on vain se prossu eli, JX133v (i5-450m) ja JX005v (I5-430M). Kertokaa? Avuton ku ei tiedä oikeen?

Minä vaan
zipperi
Senior Member

2 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2010 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No 450m on vähän (6% tjsp) nopeampi) joka ei käytännössö paljon vaikuta. Omaan G51J:hin olen suht tyytyväinen. Akkukesto on huono 1 - 1.5 t mutta sen kyllä tiesin ostaessani. Yllättävän laadukkaan tuntuinen joka tapauksessa.
Mainos
_
__

_
Ehkapa
Newbie
_
5. heinäkuuta 2010 @ 00:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei! Nii vähän arvelin että muuta eroa nuilla ei oo ku eri suorittimet. Mutta kiitoksia! Jospa tolla pärjäilis jonku aikaa :)

Minä vaan
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > asus n61ja-jx133v (lukekaa tämä)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy