User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 21:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > ääniongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ääniongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pate77
Newbie
_
20. toukokuuta 2004 @ 06:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miksi ei ääni tule puhtaasti,tarkoitan stereona? Leffassa ei kuulu puhetta ollenkaan. Kun katson tietokoneelta niin kuuluu normaalisti mutta kun siirtää telkkariin niin ei kuulu kaikki äänet?

Mitä pitäs tehdä?
cronos
Senior Member
_
20. toukokuuta 2004 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö sulla mene samasta ulostulosta äänet TV:hen kuin tietokoneen kaiuttimille?

Jos sulla on välissä jako adapteri 1-->2, ni noissa olen huomannut toisissa että jää toinen kanava pois.

Kerro hieman lisää infoo?
Pate77
Newbie
_
20. toukokuuta 2004 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mulla on adapteri välissä ja äänikortti on sblive 400. Löytyykö sieltä jostakin asetuksista josta vois muuttaa?
Mainos
_
__

_
cronos
Senior Member
_
20. toukokuuta 2004 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita ilman adapteria, mulla ainakin jos laitan adapterin ni se jakaa toiseen toisen kanavan ja toiseen toisen tjsp. joten siinä tapauksessa vika on siinä adapterissa, eli mä pidän aina ääniä telkussa.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > ääniongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy