User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 00:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikone?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2010 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-PG-965?t=false

Pyörittääkö tämä GTA iv:tä ja left 4 dead 2 hyvin vai pitääkö olla vielä enemmän tehoja
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2010 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei herraisä käy kun kasaat osista ittelles. Käytä hakua ^ ylhäältä, varmasti löytyy tehokkaampi pelikone. Ei pakettikoneita saa edes harkita, hae tuolta omalla budjetillas esimerkiksi ''pelikone 1000 e'' niin jo löytyy. Lisäksi katsot tämän läpi: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-...uokissa-852807/ ennen kuin kyselet enempää. Sitten voidaan keskustella niistä osista.

Junior Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2010 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsoin tuon mutta en ymmärrä näistä koneen osista paljoa. budjetti ois n. 1800 e. voiko joku kertoa mitä osia pitäisi ostaa, jotta saisi hyvän pelikoneen? Ja pitääkö nämä koota itse?:S
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2010 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jimssistä tai Lapstoresta. Itse on suositeltavaa koota, säästää 25-60 euroa. Kasaus ei ole vaikeaa, osat eivät mene vääriin paikkoihin kun ei käytä väkivaltaa, ohjeissa kerrotaan minne mikäkin menee ja kuinka päin. Toki sen voi myös kasauttaa oston yhteydessä. Ja osista kootaan niin saadaan tehokas peli. Kiire, en ehdi itse ehdottaa mutta eiköhän joku anna neuvoa.

finlandery
Member
_
5. heinäkuuta 2010 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tarvii koota ite, jos kasauttaa liikkeessä, ja kyllä jo pienempikin budjetti riittää että saat parhaat osat markkinoilta :D
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2010 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä on jonkinlainen:

Aika halpa. Tohon vois jo ehkä harkita SSD-lättyä tai vaihtamista Intelin tehokkaampiin prossuihin. Muutenkaan noin kallista on mun aika vaikee kasata kun tietämys on paremmin siellä tonnissa. Ja suosittelisin muutenkin laittamaan vaikka 1300 budjetiksi, kone kun ei ole maailman parhaita sijoituskohteita. Kohta joutuisi 5000 euron koneenkin uusimaan.

Senior Member

5 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2010 @ 21:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yli 100e erinäisiin kasaukseen liittyvään. Pojilla on pienet katteet.

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2010 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älä muuta sano. Kun ajattelee, miten helppoa se oikeastaan on kun pitää maalaisjärjen ja manuaalin mukana.

E: typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2010 @ 22:06

Member
_
5. heinäkuuta 2010 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
---> http://www.aijaa.com/v.php?i=6395192.png

Eli tohon ite asennat käyttiksen ei pitäis olla kovin vaikeeta.

Ja noin iso poweri Crossfirea varte, jos et toista 5870 koskaa hommaa niin sit ostat pienemmän esim. Silverstone Strider essential 500w.

|i7 + HD 5970|

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2010 @ 22:15

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2010 @ 22:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite vaan oon sitä mieltä, että 700 euron ja 1600 euron koneessa pitää jo oikeesti olla eri prossu. Tosin, sehän on vaa satanen lisää toi 1090T niin että se kannattais vaihtaa. Tossa on SSD joka nopeuttaa (mukamas) konetta, kuten softien käynnistymistä yms, todella paljon. Tossa arnoldin ehdottamassa on myös sininen-säde joten jos sitä tarttet niin sitten. Muuten ne ei eroo, paitsi että mulla on näyttiksen kuuleri ja kalliimpi kotelo. Valitset sitten vaikka noista kahdesta parhaat niin saat (kai) kovan tykin.

Member
_
5. heinäkuuta 2010 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mihinkään et ainakaa tartte tota Prolimatechin cooleria näyttikseen, nuo Sapphiren ja HISin coolerit riittää paremmin ku hyvin.

|i7 + HD 5970|
Sandels12
Senior Member

24 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2010 @ 22:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
Ite vaan oon sitä mieltä, että 700 euron ja 1600 euron koneessa pitää jo oikeesti olla eri prossu. Tosin, sehän on vaa satanen lisää toi 1090T niin että se kannattais vaihtaa. Tossa on SSD joka nopeuttaa (mukamas) konetta, kuten softien käynnistymistä yms, todella paljon. Tossa arnoldin ehdottamassa on myös sininen-säde joten jos sitä tarttet niin sitten. Muuten ne ei eroo, paitsi että mulla on näyttiksen kuuleri ja kalliimpi kotelo. Valitset sitten vaikka noista kahdesta parhaat niin saat (kai) kovan tykin.
Bulldozeria odotellessa...

Asus P5QL-PRO | Intel Core 2 Quad Q8300 @ 2,5GHz | 6GB DDR2-800 | Asus EAH5770 CuCore | Samsung Spinpoint F1 500GB | Corsair CX400W | Compucase 6C29 :D
Läppäri: Intel Celeron M @ 1,3GHz | 512MB DDR-266 | Intel 852GM | Seagate Momentus ST94011A 40GB | WinXP/(Xubuntu)

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2010 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totta. Mutta eipä vaan tunnu BD oikeen onnistuneelta, ensinnäkin viivästyy ja viivästyy koko ajan, testejä ei oo julkistettu, sitten kun joskus tulee markkinoille voi olla aika jättänyt ohi tai muuten vaan pienissä erissä valmistettu = kallis. Itse en kovin positiivisella mielellä odota Bulldozeria, saa silloin paremman yllärin jos se onkin kovaa rautaa.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy