noh.. sainpas tuossa 150 euroa ja ajattelin ostaa uuden näppiksen ja hiiren kun itselläni on joku microsoftin pska näppis ja joku crappi oczhiiri... noh... ite olen kattellut että ostaisin tuollaiset razerilta lycosan näppikseksi ja naga MMOG hiireksi...
eli siis... kokemuksia/ehdotuksia toisista näppiksistä/hiiristä tai jtn vastaavaa...
niin tai sitten ostan vaan suoraan jonkun HD näytön samalla rahalla... kun vanha ei ole hd niin ei saa näyttiksestä kaikkea irti... kumpi on järkevämpää?? näyttö vai näppis + hiiri?
Hinta tasan 150 euroa, ja ovat itse ehdottamasi osat. Veikkaanpa, että halvemmallakin pärjäisit. Hyviähän nuo ovat, tosin hiiri on vähän sellanen juttu että se joka on ergonominen toiselle on peukaloruuvi toiselle. Melkein olis parasta jos pääsisit jossain kokeilemaan tota hiirtä, että onko se varmasti sopiva käteen ja sitä rataa. 75 euroa hiirestä on paljon, varsinkin jos muotoilu ei istukaan käteen kunnolla.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 1337jokke: noh.. sainpas tuossa 150 euroa ja ajattelin ostaa uuden näppiksen ja hiiren kun itselläni on joku microsoftin pska näppis ja joku crappi oczhiiri... noh... ite olen kattellut että ostaisin tuollaiset razerilta lycosan näppikseksi ja naga MMOG hiireksi...
eli siis... kokemuksia/ehdotuksia toisista näppiksistä/hiiristä tai jtn vastaavaa...
niin tai sitten ostan vaan suoraan jonkun HD näytön samalla rahalla... kun vanha ei ole hd niin ei saa näyttiksestä kaikkea irti... kumpi on järkevämpää?? näyttö vai näppis + hiiri?
Nyt kyllä sanon suoraan että ei v*tussa tuommosia kannata ostaa :) Tarpeeks kattonu jo noilla britti-foorumeilla kun on ostettu razerin esim. Lachesis tai Naga ja sitten ne kehuu sitä sen 2 päivää ja sen jälkeen onkin hiiri mennytkin jo hajalle. Pelinäppäimistöistäkään et saa mitään erikoista irti, ainut minun mielestäni hyvä ominaisuus noissa näppiksissä on noi macrot, ja nekin vain jos pelaa esim. Wowia tai Honia jne. FPS-peleissä ei niillä tee mitään. Ja jos näytön haluaa, niin mielestäni vain kannattaisi säästää ja ostaa toinen kunnon näyttö johon saat heittää kaikki ventit ja muut softat pyörimään kun pelaat.
Ja vielä se razerista että niitten ainoa hyvä hiiri on Deathadder, muut hajoavat ennemmin tai myöhemmin, ja kyllä toi Nagakin näyttää aika lailla lelulta.