User Käyttäjä Salasana  

maanantai 12.1.2026 / 13:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > asus eah5870 v2 1gb ylikellotus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ASUS EAH5870 V2 1GB ylikellotus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
19. heinäkuuta 2010 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Arvoisat AfterDawnin gurut,

Tuli hankittua tuossa jonkin aikaa sitten uusi näytönohjain ASUS EAH5870 V2 1GB ja olen jo jonkin aikaa etsinyt sopivaa ylikellotusohjelmaa. Olen koittanut näytönohjaimen mukana tullutta ASUS SmartDoctor ohjelmaa, mutta en pitänyt sitä kovinkaan erikoisena. Olen myös käyttänyt MSI Afterburneria, mutta kun tuo näytönohjain ei ole vakiomalli, niin ei pysty voltteja säätämään, mutta tosin tuulettimien säätäminen on täydellistä tuossa ohjelmassa.

Mikäli muilla AfterDawnin lukijoilla on käytännön kokemuksia em. kortin kellottamisesta yms, niin toivonkin että pistätte palautetta tulemaan tännepäin, joten kiitän kaikista vastauksista jo etukäteen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2010 @ 13:31

Member
_
21. heinäkuuta 2010 @ 05:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oiskos tuollainen kuin AMD GPU Tool?

Samsung galaxy s3 1.8ghz exodus Mali-1ghz
Jozzi89
Junior Member

2 tuotearviota
_
21. heinäkuuta 2010 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itseltä löytyy kyseinen kortti ja itse olen ainakin aivan tykästynyt tuohon ASUS SmartDoctor:in. Siitä löytyy kaikki olennaiset asiat samasta paketista eikä mitään muita ylikellotus/tarkkailuohjelmia tuon lisäksi tarvitse.

Ainoa huono puoli minkä keksin, on se että ei voi kellottaa yhden mhz tarkkuudella vaan pitää tyytyä 2-3 mhz väliin. Tosin, eipä tuo maailma siihen yhteen kahteen mhz kaadu.

Asus M4A87TD-/USB3|AMD Phenom II X6 1055T@ 4Ghz/w NH-U12P SE2|2x2Gb OCZ DDR3 1800Mhz CL 9|HD5870 1Gb @ 999/1300 Mhz| 650W CFT-650-14CS |1Tb SpinPoint F3 3.5" Sata II 32Mb 7200Rpm |Antec Threehundred Ultimate Gamer Case

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2010 @ 08:19

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > asus eah5870 v2 1gb ylikellotus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy