User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 00:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > hyvä kone?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hyvä kone?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 00:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
E: Aargh, tä olikin tripla :'( auttakaa ja ostakaa mulle parempi modeemi, neuvokaa ees jotain hyvää merkkiä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2010 @ 01:01

junahi
Newbie
_
22. heinäkuuta 2010 @ 00:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aattelin juuri sanoa et mietin yön yli. Paras ideahan olis (ja varmasti epätpdennäköisin) et saisin kasata firman kanssa. Näkis mitä tehään ja voisivat neuvoa jos mokaan, ei siinä kait menis kuin 10 min kauemmin kuin heillä ittellään...
No mut jatketaan sitten kait huomenna XD

PS: kun kattelin niin noita rannekoruja kait myydään, ainakin joku mainitsi yhdessä Koneen rakennus threadissa täällä.

Veni Vidi Vici = Tulin, Näin ja Tulin Uudestaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2010 @ 01:00

PC_Markus
Senior Member

5 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 00:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo samaa asiaa kun justgamerilla, mäkin meen nyt nukkumaan. Ja mä silti uskon että se kasaus onnistuu sulta. Jos on joku toinen kone siinä vieresä josta voi kattoo kaikki manuaalien enkunkieliset sanat että mitä tarkottaa ja sitten vilkasta ain välil jotai tietokoneen kasausoppaita niin helpottaa huomattavasti :) Ja muistakkin sitten sitä metallia tökkiä, en tiedä onko kauhee uhka mutta ei se pahaakaan tee :) Tee vaikka rannekoru pullonkorkeista niin siinä se :)

Edit: Miks aina kerkee joku sanoon jotain väliin..?????? Oonko liian hidas kirjottaan vai mitä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2010 @ 01:00

junahi
Newbie
_
22. heinäkuuta 2010 @ 01:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jos totta puhutaan nin khyllä enemmänkin tekis mieli säätää koneita ja rakennella kuin vain pelkästään pelata. Mutta aina ei rahat ja kantti riitä XD
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 01:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PC_Markus:
Edit: Miks aina kerkee joku sanoon jotain väliin..?????? Oonko liian hidas kirjottaan vai mitä?
Parempi sekin kun se, että mulla tulee myös myöhässä viestit ja kaiken lisäks triplana :D On muuten Senior Member lähellä, tänään tullu 41 viestiä lisää... 35 niistä tuplien/triplojen ansiosta :(

E: Laitetaan nyt se keltä lainattiinkin mukaan :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2010 @ 01:03

Senior Member

32 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 01:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2010 @ 12:21

jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 01:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
On muuten Senior Member lähellä, tänään tullu 41 viestiä lisää
Mikähän se Senior Memberin raja on? Ei muista enää. Tulihan tässä kirjoiteltua koneasiaa ja vähän muutakin. Kaveri pohtii vielä yön yli, uskaltaako hän kasata koneen itse.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 01:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin ennen vanhaan oli 500, niin lukee tuolla jossain moden ketjussa. 486 mulla nyt, ja tästäkin tulee tupla... Mutta tosiaan, miettiköön yön yli. Viisainta.

Senior Member

23 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 04:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JustGamer, kauheeta höökää sä kyllä postaat tänne viestejä.. Ei itse enään jaksa niin hirveästi kirjoitellakkaan... Tääkin ihan täysin OT, mut juu, 500 viestii tais olla tuo Seniori juttu, itsellä on joku tuhannen postausta, silti väittäisin olevani addicti (käyn ainakin kolmesti päivässä sivustolla, vaikken mitään aina postailekkaan)...

Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless
jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 04:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _kooma_:
JustGamer, kauheeta höökää sä kyllä postaat tänne viestejä.. Ei itse enään jaksa niin hirveästi kirjoitellakkaan... Tääkin ihan täysin OT, mut juu, 500 viestii tais olla tuo Seniori juttu, itsellä on joku tuhannen postausta, silti väittäisin olevani addicti (käyn ainakin kolmesti päivässä sivustolla, vaikken mitään aina postailekkaan)...
Minullakin on yli tuhannen viestiä. On taas tullut kirjoiteltua. On näiden viestien kirjoittelemiseen kulunut tunteja.
Member

2 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 09:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä kirjottelen sen takii tänne kun ei oo oikee muutakaa, ja haluun saaha lisää tietoo.. Kunnon konettakaan kun ei viel oo millä vois pelata bc2.. :(

AMD Phemon II 955BE C3, Asus M4A87TD/USB3, GTX460 768mt MSI Cyclone, 2GB DDR3 1600 hyperX, Cossu VX 550W, Samsung 1T, Antec 300.

(Furmark: 1min/4016p)

3mark06: 16669p
jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _Pekkis_:
Mä kirjottelen sen takii tänne kun ei oo oikee muutakaa, ja haluun saaha lisää tietoo.. Kunnon konettakaan kun ei viel oo millä vois pelata bc2.. :(
Onhan sulla parikin konetta. Miten Wlan-asia on edennyt.
Member

2 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarsaman:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _Pekkis_:
Onhan sulla parikin konetta. Miten Wlan-asia on edennyt.
Nii toinen on porukkoitten.. :D Heikosti edistyy kun ei oikee oo toi netin salat oikee hallus.. :( kokeilin et siirsin yhen piussin port 1 -> port4= netti hidastu. eli alaalla porukoitten koneella netti toimii 110% mut mulla missä netin pitäs toimii 120% niin ei toimi! 8Mekakikkelin netti ja tulee jollaa 2 lekalla.. :((

AMD Phemon II 955BE C3, Asus M4A87TD/USB3, GTX460 768mt MSI Cyclone, 2GB DDR3 1600 hyperX, Cossu VX 550W, Samsung 1T, Antec 300.

(Furmark: 1min/4016p)

3mark06: 16669p

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2010 @ 10:48

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WLAN on vähän kyseenalainen juttu näin offtopicina. Kuten eilisen viesteistäni näkee, mulla tulee tuplapostia koko ajan. Välillä sivut latautuu hitaasti ja tulee tuplapostia. Välillä taas kaikki on salamannopeeta ja kaikki pyörii. Modeemi on vähän mäsänä, se on jo tiedossa. Valitettavasti se ei taida olla pekkiksen ongelman syy :(

Mutta palataas astialle. Nyt kun oot yön yli miettinyt asiaa, niin aiotko ottaa kasauksella vai tarttua toimeen itse?

E: Valitettavasti tuossa ylempänä sen takia että uuden modeemin osto poistais ongelman, nyt ei oo ratkasu tiedossa. Näin ettei kukaan luule et haluan muiden modeemien olevan mäsänä ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2010 @ 11:58

jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
WLAN on vähän kyseenalainen juttu näin offtopicina. Kuten eilisen viesteistäni näkee, mulla tulee tuplapostia koko ajan. Välillä sivut latautuu hitaasti ja tulee tuplapostia. Välillä taas kaikki on salamannopeeta ja kaikki pyörii. Modeemi on vähän mäsänä, se on jo tiedossa. Valitettavasti se ei taida olla pekkiksen ongelman syy :(

Mutta palataas astialle. Nyt kun oot yön yli miettinyt asiaa, niin aiotko ottaa kasauksella vai tarttua toimeen itse?

E: Valitettavasti tuossa ylempänä sen takia että uuden modeemin osto poistais ongelman, nyt ei oo ratkasu tiedossa. Näin ettei kukaan luule et haluan muiden modeemien olevan mäsänä ;)
Oltiin eilen samoihin aikoihin linjoilla ja mulla oli samantyyppistä ongelmaa. Ei tosin tuplapostauksia ihan niin paljon. Välillä sivu ei latautunut ollenkaan. Näkyi vain valkoisena. Kun päivitti sivun riittävän monta kertaa, se latautui. Välillä toimi ihan hyvin. Minulla on Soneran liittymä Turussa.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, ainakaan sama vika meillä ei ole. Samantyyppinen ehkä, mutta meikä pyörii Elisalla Tampereella. Ellei sitten vika oo aD:n palvelimissa. Tokkopa. Muutenkin tän paketin kanssa ollut wlan-ongelmaa, eikä niin pientäkään. Modeemi tohon ja kaapelilla kiinni olis kiva, mutta se on tuolla toisella puolen taloa eikä sieltä siirry. Eikä konekaan sinne mahdu.

Senior Member

32 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2010 @ 12:20

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se nyt väärin ollu että ehdotit, mistäs olisit voinut tietää. Tosin tä menee jo asteen verran OT:ksi :)

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
E: Ja tä meni tuplaksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2010 @ 13:11

Senior Member

32 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2010 @ 12:20

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok. Kyllä tää nyt pyörii ihan hyvin tää vastailu, mutta yleensä toi modeemi on jotain 12h päällä sillonkin kun oon ulkona tjsp ja tämän lisäksi vielä iltaisin 2 läppäriä samassa verkossa. Eiköhän se ongelma ratkea sillä, että sammuttaa ton modeemin aina ku lähtee pihalle. Lisäks hyvänä varottavana juttuna on you have been disconnected from xfire; tällöin tulee aina tuplia ja hidasta latautumista. Xfireen yleensä yhdistää vaikkei olis verkkoyhteyskään vielä auki, jos siihen katkee niin on aika surkee yhteys. Jos vaikka jättää vastaamatta sillon kun on netti vähän vajaa, niin ei tuu tuplia.

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > hyvä kone?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy