kasattu pc kusee
|
|
Junior Member
|
24. elokuuta 2010 @ 21:59 |
Linkki tähän viestiin
|
No tulihan se sieltä. emo paska, viestiketju paska. Sulkekaa vaa...
Commodore Amiga
|
Member
7 tuotearviota
|
24. elokuuta 2010 @ 21:59 |
Linkki tähän viestiin
|
mitä mieltä olet ketjun aloittajasta?
i5 750@3.8Ghz 4gigaa ddr3 1333 2x ati radeon hd 4890 R2 cougar 700w modular hdd 1x750gb 2x320gb@raid0
|
Junior Member
|
24. elokuuta 2010 @ 22:02 |
Linkki tähän viestiin
|
eiköhän toi nyt riitä
Commodore Amiga
|
Junior Member
|
24. elokuuta 2010 @ 22:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kiatoche: mitä mieltä olet ketjun aloittajasta?
meinasin sitä paitsi laittaa vielä minä paska, sinä paska mutta enpä laittanut. nyt sitten laitoin...
Commodore Amiga
|
Member
7 tuotearviota
|
24. elokuuta 2010 @ 22:13 |
Linkki tähän viestiin
|
no hyvä niin
i5 750@3.8Ghz 4gigaa ddr3 1333 2x ati radeon hd 4890 R2 cougar 700w modular hdd 1x750gb 2x320gb@raid0
|
Junior Member
|
27. elokuuta 2010 @ 16:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Noniin. Uusi emolevy tuli. Pistin kiinni amd athlon 64 x2:n, tuulettimet, geforce 9500 gs:n, kaksi sata kovalevyä, yhden ide kovalevyn, dvd-aseman, korppuaseman, virta- ja resetnapit + ledit, etupaneelin äänet ja sen paljon puhutun 450 W powerin.
Ja tuloshan on yllätys yllätys: Kaikki toimii täydellisesti. Kone hurahtaa kiltisti käyntiin, BIOSista tarkat boottaus- ja Qfan-asetukset, Wintoosa asennukseen, emon, näyttiksen, usb wlan-adapterin- ja kaikkien muiden ajurit asennukseen ja homma toimii.
Hyvin näyttää tietokoneet nykypäivänä toimivan "rikkinäisillä" powereilla. Uuden hommaaminen olisi siis ollut rahan hukkaa. Vai onko vielä vastaväitteitä? Luen kaikki mielipiteet kovin mielelläni.
Commodore Amiga
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
27. elokuuta 2010 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gitaristi: Noniin. Uusi emolevy tuli. Pistin kiinni amd athlon 64 x2:n, tuulettimet, geforce 9500 gs:n, kaksi sata kovalevyä, yhden ide kovalevyn, dvd-aseman, korppuaseman, virta- ja resetnapit + ledit, etupaneelin äänet ja sen paljon puhutun 450 W powerin.
Ja tuloshan on yllätys yllätys: Kaikki toimii täydellisesti. Kone hurahtaa kiltisti käyntiin, BIOSista tarkat boottaus- ja Qfan-asetukset, Wintoosa asennukseen, emon, näyttiksen, usb wlan-adapterin- ja kaikkien muiden ajurit asennukseen ja homma toimii.
Hyvin näyttää tietokoneet nykypäivänä toimivan "rikkinäisillä" powereilla. Uuden hommaaminen olisi siis ollut rahan hukkaa. Vai onko vielä vastaväitteitä? Luen kaikki mielipiteet kovin mielelläni.
Uuden hommaaminen ei ole rahan hukkaa, koska toi paskaläjä kärähtää kuitenkin piakkoin. Minä en ollut vastaan väitäänytkään sen jälkeen, kun vihdoin sanoit, että olet testannut muilla virtalähteillä. Tai olit testannut virtalähdettä toiseen koneeseen, miten se nyt menikään.
|
jarsaman
Senior Member
24 tuotearviota
|
27. elokuuta 2010 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gitaristi: Noniin. Uusi emolevy tuli. Pistin kiinni amd athlon 64 x2:n, tuulettimet, geforce 9500 gs:n, kaksi sata kovalevyä, yhden ide kovalevyn, dvd-aseman, korppuaseman, virta- ja resetnapit + ledit, etupaneelin äänet ja sen paljon puhutun 450 W powerin.
Hienoa että toimii .... ei sitten tarvinnut tilata sitä pinkkiä Nintendo DS:ää.
|
Junior Member
|
27. elokuuta 2010 @ 17:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Gigguli: toi "paskaläjä" on ainoa mihin mulla on varaa eli haista vittu porvari. Mut joo oot oikeessa kyllä ottaisin vastaan 1kw powerin, mutta siis tähän kokoonpanoon ei parempaa tarvita. Ja mistäs päättelet että toi muka kärähtää. Siitä ettet itse kyseistä konetta koonnut? Koska siis Suomalaisethan tuppaavat usein olemaan kuningas Midaksia. Kuten minä kun kehuskelin kasanneeni koneen itse (tiettyä ylimielisyyttä... myönnän)
Mutta siis jos NESit ja Commodoret pyörivät vielä monessa taloudessa niin tuskinpa oikein käytettynä paljoa koneet kärähtelevät tai tässä tapauksessa paskaläjät. ellei kellota tappiin välittämättä lämmöistä...
Jarsaman: mistä päättelet etten tilaanut sitä?
Commodore Amiga
|
jarsaman
Senior Member
24 tuotearviota
|
27. elokuuta 2010 @ 18:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gitaristi: Gigguli: toi "paskaläjä" on ainoa mihin mulla on varaa eli haista vittu porvari. Mut joo oot oikeessa kyllä ottaisin vastaan 1kw powerin, mutta siis tähän kokoonpanoon ei parempaa tarvita. Ja mistäs päättelet että toi muka kärähtää. Siitä ettet itse kyseistä konetta koonnut? Koska siis Suomalaisethan tuppaavat usein olemaan kuningas Midaksia. Kuten minä kun kehuskelin kasanneeni koneen itse (tiettyä ylimielisyyttä... myönnän)
Mutta siis jos NESit ja Commodoret pyörivät vielä monessa taloudessa niin tuskinpa oikein käytettynä paljoa koneet kärähtelevät tai tässä tapauksessa paskaläjät. ellei kellota tappiin välittämättä lämmöistä...
Tilasitko?
Vähän asiallisempaa kielenkäyttöä kiitos, mutta on tosiaan asiatonta haukkua toisen konetta .... ei sitä kaikilla ole varaa hankkia uusinta uutta rautaa puolen vuoden välein.
Hyvä että kone tuli kuntoon.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. elokuuta 2010 @ 18:01
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
27. elokuuta 2010 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gitaristi: Gigguli: toi "paskaläjä" on ainoa mihin mulla on varaa eli haista vittu porvari. Mut joo oot oikeessa kyllä ottaisin vastaan 1kw powerin, mutta siis tähän kokoonpanoon ei parempaa tarvita. Ja mistäs päättelet että toi muka kärähtää. Siitä ettet itse kyseistä konetta koonnut? Koska siis Suomalaisethan tuppaavat usein olemaan kuningas Midaksia. Kuten minä kun kehuskelin kasanneeni koneen itse (tiettyä ylimielisyyttä... myönnän)
Iha kuule merkistä päättelen ;)
|
Junior Member
|
27. elokuuta 2010 @ 23:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarsaman: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gitaristi: Gigguli: toi "paskaläjä" on ainoa mihin mulla on varaa eli haista vittu porvari. Mut joo oot oikeessa kyllä ottaisin vastaan 1kw powerin, mutta siis tähän kokoonpanoon ei parempaa tarvita. Ja mistäs päättelet että toi muka kärähtää. Siitä ettet itse kyseistä konetta koonnut? Koska siis Suomalaisethan tuppaavat usein olemaan kuningas Midaksia. Kuten minä kun kehuskelin kasanneeni koneen itse (tiettyä ylimielisyyttä... myönnän)
Tilasitko?
Vähän asiallisempaa kielenkäyttöä kiitos, mutta on tosiaan asiatonta haukkua toisen konetta .... ei sitä kaikilla ole varaa hankkia uusinta uutta rautaa puolen vuoden välein.
Hyvä että kone tuli kuntoon.
En sentään... Ja juu kielenkäyttöön koitan kiinnittää huomiota. Giggulin viesti vain otti päähän. Aina joutuu kuulemaan kommenttia siitä että hommaan "huonolaatuisia" tuotteita. Kaikilla ei ole pappa betalar-tilannetta
Commodore Amiga
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
27. elokuuta 2010 @ 23:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gitaristi: En sentään... Ja juu kielenkäyttöön koitan kiinnittää huomiota. Giggulin viesti vain otti päähän. Aina joutuu kuulemaan kommenttia siitä että hommaan "huonolaatuisia" tuotteita. Kaikilla ei ole pappa betalar-tilannetta
Niin kaikilla ei ole, mutta joillakin on töitä ja töistä saa rahaa ja rahalla saa laatua :) Mutta mun osalta tää loppu tähän. Hyvä sentään, että sait toimimaan :)
|
Mainos
|
  |
|
Junior Member
|
27. elokuuta 2010 @ 23:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Joillain ei ole töitä vaan koulua. Enkä päässyt kesätöihinkään viime kesänä vaikka kuinka hain
Commodore Amiga
|